“(H)eerlijk eten”

Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Wijk: San Polo
3 weken geleden beoordeeld

Gewoon oprecht lekker gegeten. Verse pasta, lekkere bereiding, heel veel smaak! Lasagna zoals het hoort. Verse vis. Heerlijke artisjokharten.

Datum van bezoek: juli 2021

10 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere pasta frutti de mare met halve kreeft gegeten ! Prijs kwaliteit is top ! Gezellig terras in een niet al te drukke straat. Echt een aanrader !

Datum van bezoek: september 2020
23 augustus 2016 beoordeeld

Een gezellig ingericht restaurant. Restauranthouder is een echte Venetiaan. Omdat de kaart zoveel gerechten bevatte raadde hij ons een gerecht aan. Helaas schotelde hij ons een duurder gerecht van de kaart voor. Op de kaart stond vermeld dat de prijs van de Baars 6 euro was. Bij het afrekenen bleek dat het 6 euro per 100 gram was. Ons etentje kwam bij afrekenen op 100 euro. Het eten was heerlijk maar wij vonden dat het geld niet waard. Goed lezen dus!

Datum van bezoek: juli 2016
16 april 2016 beoordeeld

Een gezellig restaurant met een uitgebreide kaart en vriendelijke bediening. De zwarte spagetti was erg lekker en als entree de antipasta chefs specialiteit is een aanrader

Datum van bezoek: april 2016
31 augustus 2015 beoordeeld

Pasta met langostines !!! Gewoon geweldig !!! SUPER vriendelijke ontvangst...Kan ook in het Nederlands.

Datum van bezoek: mei 2015

Reizigers die Ostaria Al Garanghelo bekeken, bekeken ook

Venetië, City of Venice

In Ostaria Al Garanghelo geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.