“Lekker gegeten”
Beoordeling van La Porta D'Acqua

La Porta D'Acqua
Reserveren met
La Porta D'Acqua is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 137 van 1.459 Restaurants in Venetië
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: San Polo
20 juni 2016 beoordeeld

Dit restaurant werd ons aangeraden door het hotel: charmant en niet toeristisch.
Dat laatste klopt zeker, het eerste min of meer.
We kozen ervoor om buiten te zitten wegens het aangename weer, waardoor we het restaurant binnen eigenlijk niet kunnen beoordelen.

Het eten was lekker, de bediening vriendelijk, de rekening iets te hoog voor wat we kregen.

Wat wel zeker is: je bent weg van het extreem toeristische concept en je kan iets 'authentieker' gaan eten.

Ik zou hier zeker nog terugkomen maar we werden nu ook niet omver geblazen door de culinaire ervaring.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor La Porta D'Acqua
Bekijk de nieuwste beoordelingen

20 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Gesteund door recensies van tripadvisor zijn we hier naar toe gegaan. Helaas had ik erg pech met de keuze. Mijn vriendin had meer geluk. Mijn fusilli met peas, bacon en scampi leek meer op erwtensoep met 3 mini scampi en 4 hele kleine reepjes bacon. Na mijn beklag zou ik een bordje gefrituurde scampi krijgen. Nadat we klaar waren met eten kreeg ik een bordje gefrituurde rivierkreeftjes die met shell mee gefrituurd waren. Niet te eten. Helaas maakte de geste er derhalve juist een nog slechtere ervaring van. Mijn vriendin had wel een prima bord tagliatelle met seafood. De ober was helaas ook iets van het te zelfverzekerd type en niet zo gevoelig voor kritiek.

24 november 2014 beoordeeld

Na lang zoeken op zaterdagavond dit restaurant tegengekomen waar we sfeervol konden tafelen.
Hoewel we het prijzig vonden en de porties klein waren hebben we hier toch een leuke avond kunnen van maken.
De gerechten waren simpel, zeker niet culinair hoogstaand maar wel lekker.
De bediening was perfekt zoals men van dit soort zaken mag verwachten en er wordt ook geen hinderlijke service taks bijgerekend - enkel coperto.

• Sfeer
9 maart 2013 beoordeeld

De pasta's met vis waren delicieus. De vlotte bediening, met lekkere wijnsuggestie, maakte ons etentje tot een fantastische ervaring.

14 september 2012 beoordeeld

Venetië leeft van het toerisme, restaurants dus ook. Bij Porta d' Acqua gaat het er echter een beetje te veel op zijn Napolitaans aan toe. Men stelt van alles moois voor, hele verhalen, en uiteindelijk is de kwaliteit redelijk, zijn de porties klein, is er niets speciaals en reist de rekening de pan uit. Voorbeeldje, de mozzarella waar ze zo trots op zijn blijkt gerookte scamorza te zijn en de ham, ook typisch Napolitaans komt uit parma... Oplichters.

• Sfeer

Reizigers die La Porta D'Acqua bekeken, bekeken ook

Venetië, City of Venice

In La Porta D'Acqua geweest? Deel je ervaringen!