“Super!”
Beoordeling van Osteria L'Orto dei Mori

Osteria L'Orto dei Mori
Geclassificeerd als nr. 195 van 1.494 Restaurants in Venetië
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Cannaregio
2 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten , een maal binnen omdat er geen plaats was buiten en de volgende avond op het terras ( gereserveerd). Typisch Italiaans !
Lekkere gerechten en vriendelijke bediening. Prima prijs.
Een echte aanraden en buiten de toeristische drukte.

18 maart 2016 beoordeeld

Prima restaurant met goed eten. Bediening is efficiënt en kundig. Er staan specifieke venitiaanse gerechten op de kaart. Waaronder bacalau. Heerlijk maar erg machtig. De chef komt zelf af en toe kijken en luisteren naar zijn gasten.

3 oktober 2015 beoordeeld

Ontvangst was snel en direct naar ons tafeltje gebracht. Vlotte bediening en uitleg en menukaart ook in het Engels.Antipasta, van ons beide erg smakelijk! Primo was een soep die smakeloos bleek. Onze beide secundo's waren weer goed en puur van smaak, zonder opsmuk. Restaurant is zeker een aanrader, maar reerveren is een must. Wat bleek tijdens diner aangezien er meerdere klanten moesten worden teleurgesteld toen zij binnenliepen zonder reservering

29 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Er wordt in shifts gewerkt. 19:00 uur aan tafel , 21:00 uur wegwezen. Dat was ons niet gebleken bij de reservering. Toen evenwel de rekening op tafel werd gesmeten terwijl we nog met volle glazen wijn zaten werd duidelijk wat de bedoeling was. Zeer onvriendelijke afhandeling na een kostbare avond. Wel aardige keuken, maar veel te duur. Vlerkerige bediening. Plek is top, althans als je buiten op het plein zit.

19 maart 2015 beoordeeld

Dit restaurant is een absolute afrader. Het persoon is onvriendelijk, het duurt eeuwig voor je bediend wordt en de prijzen zijn te duur voor wat je krijgt. Goede tip, zoek het elders want het kan enkel beter.

• Sfeer

Reizigers die Osteria L'Orto dei Mori bekeken, bekeken ook

Venetië, City of Venice

In Osteria L'Orto dei Mori geweest? Deel je ervaringen!