“En nu wegwezen......”
Beoordeling van Osteria L'Orto dei Mori

Osteria L'Orto dei Mori
Geclassificeerd als nr. 198 van 1.490 Restaurants in Venetië
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Cannaregio
29 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Er wordt in shifts gewerkt. 19:00 uur aan tafel , 21:00 uur wegwezen. Dat was ons niet gebleken bij de reservering. Toen evenwel de rekening op tafel werd gesmeten terwijl we nog met volle glazen wijn zaten werd duidelijk wat de bedoeling was. Zeer onvriendelijke afhandeling na een kostbare avond. Wel aardige keuken, maar veel te duur. Vlerkerige bediening. Plek is top, althans als je buiten op het plein zit.

19 maart 2015 beoordeeld

Dit restaurant is een absolute afrader. Het persoon is onvriendelijk, het duurt eeuwig voor je bediend wordt en de prijzen zijn te duur voor wat je krijgt. Goede tip, zoek het elders want het kan enkel beter.

4 juli 2014 beoordeeld

Goed, gezellige sfeer, echter niets speciaals, volgens ons gewone keuken, maar goed. Lange wachttijden, maar we zijn op vakantie, dus geen haast en kalm blijven.

4 juli 2013 beoordeeld

Wat een plek en wat een keuken! Loop er voor om na de mismoedige restaurants langs de toeristenroutes. Hier wordt verzonnen en gekookt.

16 september 2012 beoordeeld

Prima eten voor een uitstekende prijs. Buiten het toeristische gebied. Vriendelijke bediening.
Gevarieerde kaart. Twee maal geweest in een week.

Reizigers die Osteria L'Orto dei Mori bekeken, bekeken ook

In Osteria L'Orto dei Mori geweest? Deel je ervaringen!