“Goede resto”
Beoordeling van Osteria L'Orto dei Mori

Osteria L'Orto dei Mori
Geclassificeerd als nr. 222 van 1.610 Restaurants in Venetië
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Cannaregio
4 juli 2014 beoordeeld

Goed, gezellige sfeer, echter niets speciaals, volgens ons gewone keuken, maar goed. Lange wachttijden, maar we zijn op vakantie, dus geen haast en kalm blijven.

4 juli 2013 beoordeeld

Wat een plek en wat een keuken! Loop er voor om na de mismoedige restaurants langs de toeristenroutes. Hier wordt verzonnen en gekookt.

16 september 2012 beoordeeld

Prima eten voor een uitstekende prijs. Buiten het toeristische gebied. Vriendelijke bediening.
Gevarieerde kaart. Twee maal geweest in een week.

3 mei 2012 beoordeeld via mobiele applicatie

Verfijnde keuken met verse ingredienten en respect voor het product

17 april 2012 beoordeeld

Dit restaurantje is een echte ontdekking. Het was zo goed dat we 's anderendaags al teruggingen. We gaan regelmatig naar Venetië en zullen het nog bezoeken. Er wordt een excellente service met een fijne kookkunst gecombineerd.

Reizigers die Osteria L'Orto dei Mori bekeken, bekeken ook

Venetië, City of Venice
Venetië, City of Venice

In Osteria L'Orto dei Mori geweest? Deel je ervaringen!