“Druk maar wel goed”

Geschikt voor: Mooi uitzicht, Barscene, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Wijk: San Marco
9 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier gelunched en het was prima eten. Het zit wel echt in het centrum dus het was druk en we moesten een half uur wachten op een tafel.

5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In Venetië krijg je niets voor niets. Daarom is het hard rock cafe een leuke plaats voor een lekkere hamburger, een beetje gekke bediening in een luide maar toch super omgeving, kortom een must visit

PabloCastrogiovanni, General Manager van Hard Rock Cafe Venice, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2018

Hi Erwin A,

We are so glad that you've shared your feedback with us, mostly due to the fact that we take pride in our great value!

Having a wonderful generous meal almost at the heart of Venice with lovely views and fantastic service is definitely something quite difficult to find in the island!

See you soon on your next hard rock experience,
Pablo Castrogiovanni
General Manager

22 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hardrock café op een leuke plek net achter het sint Marco plein. Het heeft dezelfde sfeer en ambiance als alle zaken over se wereld

6 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eens een alcoholvrije cocktail geprobeerd, helaas kon ik het glas niet meenemen. Barpersoneel is super vriendelijk! De T-shirt collectie leek wel kleiner dan in andere hardrockcafes (normaal
Kom ik altijd met een shirt buiten voor mezelf, nu alleen voor mijn broer). Er is ook een aparte shop, meer in de winkelstraat (heeft niet die witte shirt met die mooie tekening opende rug)

11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten maar zeker niet goedkoop.
Harde muziek en prachtige bediening. Iedereen heeft wel wat versieringen aan/op/in zijn lichaam.
Maar vriendelijk behulpzaam en zeer klantvriendelijk.
En daar kom je hier toch voor?

PabloCastrogiovanni, General Manager van Hard Rock Cafe Venice, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 oktober 2017

Hi Nadim H,

Thank you for sharing your experience in our restaurant with the Trip Advisor community.

We strive to provide our customers with a casual dining experience and what better way to do so than through happy enthusiastic vibrant and young staff!

Looking forward to seeing you soon,
Pablo Castrogiovanni
General Manager

Reizigers die Hard Rock Cafe Venice bekeken, bekeken ook

Venetië, City of Venice

In Hard Rock Cafe Venice geweest? Deel je ervaringen!