“Echt iets anders ....verrassend ....”
Beoordeling van Il Ridotto

Il Ridotto
Geclassificeerd als nr. 86 van 1.460 Restaurants in Venetië
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Castello
3 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In de romantische straten van Venetia , vind je het leuke restaurant ...
Ontvangst warm en gezellig ...kaart is uniek en de wijnkaart is lelijk (plastic)...
De gerechten zijn uniek .....totale nieuwe recepten ... De chef brengt de gerecht zelf bij je tafel en geef een leuke uitleg ...
Wil je jezelf verrassen , ga naar dit restaurant ....
Ga zo door

Schrijf een beoordeling

13 maart 2016 beoordeeld

Ontvangst was hartelijk. Zelf gemaakt brood. 3 hapjes vooraf die tegelijkertijd worden geserveerd. Daarna keuze uit vis of vlees. Alles was kwaliteit en mooi gepresenteerd. Een grote eter zal dit een beetje weinig vinden. Men stelt zelf voor dat u nog altijd een extra gerecht kan nemen. We kozen voor een extra dessert welke uitstekend was. Op een klein uur waren we terug buiten.

28 oktober 2015 beoordeeld

Het nabij het St Marcos gelegen etablisement was genoeglijk klein. De bediening -afgezien van een jongeman in de leer - voorkomend en vlot. Het eten en de wijn er bij, prima. Voor een sterrenrestaurant toegankelijk in alle opzichten!

21 juni 2015 beoordeeld

Absolute aanrader. Uit eten gaan in Venetië is niet goedkoop. Naast pizza, venetiaanse tappas bij borrel etc. ben je al snel wat geld kwijt. Dit restaurant met een ster is daarom zeker een aanrader, kost echt maar een klein beetje meer dan gemiddeld restaurant en het eten is erg goed! Neem het vis menu, echt een aanrader! Ze zijn ook bereid om wijnarg. te regelen, niet goedkoop maar wel onbekende mooie wijntjes leren kennen. Bediening is super vriendelijk.

7 mei 2015 beoordeeld

We gingen in dit restaurant eten op aanraden van een Venetië-kenner.
Il Ridotto is een klein restaurant met een verzorgde moderne inrichting en tafeldekking en heeft vriendelijke en gastvrije medewerkers in dienst.
We verkozen om aan de kaart te eten en kozen voor een risotto met groene asperges, een duifje met kalfszwezeriken (Pigeon in two firings Raviolo with its offal and Porto reduction € 38,00) en een stukje zonnevis (San Pietro Fish in black rice crust in clams “guazzetto” € 35,00).
Wij lieten de wijnkeuze over aan de ober. Zijn keuze was overheerlijk en zeer lekker in combinatie met de gerechten die stuk voor stuk fantasierijk, kleurrijk en creatief waren.
Als minpuntjes mochten we ervaren dat de rode Toscaanse wijn in 'rieslingglazen' opgediend werd, dat door het directe licht in de eetzaal de "vette vingers" op de borden en ook de stoffen pluisjes op de wijnglazen geaccentueerd werden, het personeel constant over de deur gaat om iets te halen of om iets weg te brengen. Storend voor een restaurant die een sterrenstatus wil aanhouden.
Niettegenstaande is Il Ridotto een aanrader voor wie in Venetië tegen een eerlijke prijs eens iets anders wil eten ...

Reizigers die Il Ridotto bekeken, bekeken ook

Venetië, City of Venice

In Il Ridotto geweest? Deel je ervaringen!