“Een adresje om zeker uit te proberen.”
Beoordeling van Ristorante Rosa Rossa

Ristorante Rosa Rossa
Reserveren met
Ristorante Rosa Rossa is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 107 van 1.463 Restaurants in Venetië
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Wijk: San Marco
8 augustus 2017 beoordeeld

We hadden dit adresje opgepikt via Tripadvisor. In een grootstad als Venentië hoort toch wel een lekker avondmaal en Rosa Rossa overtrof onze stoutste verwachtingen. We hadden al meermaals onvriendelijke, boertige etablissementen bezocht in grootsteden maar in Rosa Rossa werden we verwelkomd als waren we Vip-gasten. Men sprak ons aan in het Engels. Er waren verschillende obers, elk met hun specifieke taak. De pasta is home made en zaaaalig lekker. De huiswijn was echt wel te drinken en de dame van de 'dolces' verleidde ons in een tongstrelend dessert. Bij de koffie kregen we een grappa / lemoncello van het huis.
Het interieur is knus en gezellig en de airco deed deugd. Mijn vrouw zat naast het jasje waarin Johny Depp acteerde en dàt was voor haar natuurlijk een pluspunt.
De rekening viel me super mee. Ik kan iedereen Rosa Rossa aanraden.

RosaRossa3709, Proprietario van Ristorante Rosa Rossa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2017

Dear Guest, thanks a lot for your beautiful review, we do our work since 1985 with passion, to satisfied our costumers. Sometimes it's difficult to satisfied all, but we try always...We appreciate that you was one of these....Thanks again!!!!

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Ristorante Rosa Rossa
Bekijk de nieuwste beoordelingen

19 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was beter dan mijn verwachting. De pasta en salade was echt goed. En de bediening ook. Het was wat frisjes binnen maar dat vond ik niet zo erg.

RosaRossa3709, Proprietario van Ristorante Rosa Rossa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juli 2017

Dear Customer, thanks a lot for your super review, we always try to do our best with a lot of passion, glad and happy to let you spend a confortable couple of hours in our Restaurant..

14 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen hier op advies van een locale bewoner. Leuk en gezellig restaurant gelegen in een zijstraatje. Uitgebreide kaart vis, zeevruchten en Italiaans bereid met verse producten. Wij kozen voor pizza en vis alles basis maar voor een goede kwaliteit en betaalbaar. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zou zeker een volgend bezoek brengen.

RosaRossa3709, Proprietario van Ristorante Rosa Rossa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juli 2017

29 juni 2017 beoordeeld

Je kunt hier prima eten voor wel een bovengemiddelde prijs, Op de voorlaatste avond van ons weekje Venetië was dit de eerste keer dat we echt zeer vriendelijk bediend werden. Ook deed men niet moeilijk toen een groepje alleen een drankje en een klein hapje wilde. Een verademing in het soms ronduit onbeschofte Venetië!

RosaRossa3709, Proprietario van Ristorante Rosa Rossa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juni 2017

5 mei 2017 beoordeeld

Mijn keuze was een bordje Tapas! Bestaat uit 8 hapjes en dit is echt genoeg. Zalig! Wel op voorhand reserveren want zitten meestal vol. Serveren erg goede wijn en super lekkere koffie.

RosaRossa3709, Proprietario van Ristorante Rosa Rossa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 mei 2017

Reizigers die Ristorante Rosa Rossa bekeken, bekeken ook

Venetië, City of Venice
Venetië, City of Venice

In Ristorante Rosa Rossa geweest? Deel je ervaringen!