“top in Venetië aan juiste prijs”
Beoordeling van Ai Mercanti

Ai Mercanti
Geclassificeerd als nr. 46 van 1.469 Restaurants in Venetië
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: San Marco
21 juli 2017 beoordeeld

Een zestal jaar geleden kwam ik voor het eerst in dit restaurant. Klassevol interieur en mogelijkheid om op het terras te eten. Dit jaar opnieuw geprobeerd en het was nog beter dan in mijn reeds goede herinnering. Echt een topper en een paradijs voor risottofans en wijnliefhebbers.

19 mei 2017 beoordeeld

wat laat besloten om daar te eten, we konden nog een plek verkrijgen voor de bar.niet de leukste maar prima om van de goed wijn een mooie gerechten te genieten.

20 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Alle positieve beoordelingen zijn helemaal waar. De prijs-kwaliteit verhouding is heel goed. We hadden een wijn uitgekozen en bij bestellen raadde men ons een goedkopere wijn aan, die heerlijk was. Men werkt met eerlijke verse producten. Echt een aanrader!

1 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik doe dat niet vaak, een beoordeling schrijven, maar dit restaurant verdient het echt! Gevonden via Michelin en belofte helemaal waar gemaakt! Super lekker, niet-alledaagse keuken, zonder tè speciaal te zijn, en super vriendelijk!
Als we ooit terug naar Venetië komen, komen we zeker terug!

19 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Doordat we een stukje plein en een parasol zagen kwamen we tegen lunchtijd bij dit geweldige restaurant terecht. 4 tafels op een rustige plek: het wasgoed wappert in de hoek. Zeer professionele bediening en we genoten van de lemon risotto with small salmon fish tartare en minty panna cotta , meringues and liquorice ice cream. Verrukkelijke combinaties. We kregen ongevraagd het recept mee van de risotto. Het was een heerlijke lunch weg van de drukte. Een aanrader!

Reizigers die Ai Mercanti bekeken, bekeken ook

Venetië, City of Venice

In Ai Mercanti geweest? Deel je ervaringen!