Beoordeeld op 15 december 2018 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel. Goede locatie ten opzichte van winkels en restaurantjes en bar/café. De kamers zijn heel mooi en schoon. De bediening is uitstekend! Echt zeer goed geholpen en ze spreken veel verschillende talen. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: december 2018
palazzoveneziano, Front Desk van Palazzo Veneziano, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Dear anoukv278,

Thank you for taking time to share your experience. We are very pleased to know that you have appreciated our establishment, our services and our staff.
Our aim is to make our guests' experiences unforgettable.

Thank you for choosing the Palazzo Veneziano and we hope to welcome you back again soon.

Beoordeeld op 11 mei 2018

Een heerlijk luxe hotel buiten de grootste drukte maar op niet meer dan een kwartiertje lopen van het San Marco plein verwijderd. Fijne ontvangst, vriendelijk personeel en een overvloedig ontbijt dat in een royale omgeving kan worden genuttigd. Bij mooi weer is ook het binnenterras geopend.

Kamertip: De kamers op de vijfde verdieping beschikken allen over een eigen dakterras met jacuzzi. Geen overbodige luxe in zomers Venetie
Datum van verblijf: mei 2018

Dear Ed J,

Beoordeeld op 31 maart 2018

Modern en luxe hotel op zeer goede locatie nabij alle belangrijkste bezienswaardigheden.
Wij kregen gratis upgrade naar junior suite, met mooi uitzicht op de stad en klein kanaal.
Stille ruime kamers met confortabele bedden. Zeer schoon.
Relatief nieuw gebouw en erg goed geisoleerd. Geen restaurant in het hotel zelf, wel ontbijt- van goede kwaliteit, voldoende eetgelegenheden in de directe omgeving. St Marcoplein 10-15 min lopen.
Minpuntje: beetje warm op de kamer doordat de airco niet lager kan dan 18 graden.

Kamertip: Junior suite op 4e etage is mooi en heeft leuk uitzicht
Datum van verblijf: maart 2018

Dear Thomas B,

Beoordeeld op 17 maart 2018 via mobiele applicatie

Palazzo Veneziano hotel ligt op wandelafstand van de plaats waar de bussen toekomen. Met behulp van de gps op onze telefoon waren wij binnen 15 minuten wandelen op de locatie van het hotel.
Wij werden vriendelijk ontvangen door het aanwezige personeel en kregen zonder extra kosten een upgrade van onze kamer.
De kamer was zeer proper en had een prachtige badkamer met als blikvanger een wonder van een douche.
Het ontbijt was uitgebreid en lekker en ook daar was het aanwezige personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.
Tophotel!

Datum van verblijf: maart 2018

Dear MdeGr,

Beoordeeld op 23 oktober 2017 via mobiele applicatie

Tijdens 3 dagen Venetië hebben we gelogeerd (zijn we verwend) in dit TOPHOTEL! De ligging direct aan de kade en op loopafstand van alle bezienswaardigheden is al top! Onze zeer mooie kamer en luxe badkamer waren echt perfect en super schoon. Ondanks dat het een zeer luxe hotel is, is het personeel zeer vriendelijk, behelpzaam en persoonlijk (Ps, ook de barman). Het ontbijt was perfect. Het kan gewoon niet beter. Toen we wilden uitchecken/betalen werden we onderbroken en werd nogmaals zeer uitvoerig en vriendelijk gevraagd of alles wel echt naar wens was geweest. Het is niet goedkoop, maar je hebt wel echt vakantie!

Datum van verblijf: oktober 2017

Dear Guest,