Beoordeeld op 30 april 2017

Dit hotel heeft alles om een uitstekende beoordeling te krijgen : gesitueerd in een Palazzo, een eigen ponton, historisch kader en werkelijk fantastisch gelegen. Maar de kamerbeleving is dan weer eerder gemiddeld : airconditioning niet regelbaar, docking station is nog voor iPhone 5, bizarre indeling badkamer en smile van het personeel eerder aangeleerd dan spontaan. Alles samen kom je toch nog altijd uit bij een "heel goed".

• Verbleef: maart 2017, reisde voor zaken
Beoordeeld op 5 januari 2017 via mobiele applicatie

3 overnachtingen in juniorsuite met zijzicht op canale grande: een duplex kamer in de nok van het hotel onder de pannen. Moderne inrichting en alles zeer netjes. Echter niet geschikt voor oudere mensen. Je moet trappen nemen om naar het toilet te gaan 's nachts. Zeer kleine badkamer: toilet staat vrij dicht tegen de douche. ( een bad op de bovenverdieping ). Het ontbijt was echt ondermaats: op nieuwjaarsdag geen keuze voor brood ( enkel wit Frans brood) en bovendien moet je voor alles bij betalen ( een gekookt eitje =5 euro enz). Het was een schok om te zien dat veel mensen in de aangrenzende ruimte zaten te wachten op een tafeltje. De ontbijtruimte is niet voorzien voor veel volk op hetzelfde moment. Dus stress en de volgende dagen extra vroeg gaan eten.
Voor dit soort hotel, hadden we ook een exquis oudejaarsmenu verwacht: opnieuw een zware teleurstelling voor veel geld.
De dame van de loungebar was super onvriendelijk en nam nauwelijks de moeite een woord te spreken ( duidelijk niet blij dat ze met de feestdagen moest werken).
We waren voor de 6de maal met oud en nieuw in Venetië en dit hotel was ronduit zijn 5 sterren niet waard qua personeels- vriendelijkheid en eten. Het ligt wel in een mooi stuk van Venetië en alles is goed bereikbaar als uitvalsbasis. Het gebouw op zich is uiteraard prachtig.
Ook de kamer kon ons niet voldoende bekoren. Wij kiezen alvast voor volgende jaar terug een ander hotel.

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 13 oktober 2016

Centurion palace is een zeer mooi hotel met een verrassend interieur in een historisch pand.een beetje duur maar voor Venetie zeker zijn geld waard.mooie ligging tegen over san Marco plein. Het restaurant heeft 3 vorkjes maar was niet mijn smaak .zoet met vis enz...het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker. Het personeel is zeer attent en professioneel . Was een zeer leuk verblijf

• Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 1 januari 2016

Vier dagen verbleven in dit prachtige hotel in Venetië Ligging perfect net buiten de drukte, maar toch dichtbij alle locaties. Bereikbaarheid en wervice is uitstekend. Volgende keer zeker weer naar dit hotel.

• Verbleef: december 2015, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Beoordeeld op 29 augustus 2015 via mobiele applicatie

Het 5* hotel is goed gelegen, maar het uitzicht van onze kamer was minder : we zagen op de daken aan de achterkant en dat was jammer. De kamer was rustiek, hoog, maar redelijk beperkt. Het wifi netwerk is erbarmelijk voor zo een type hotel! Het ontbijt was ruim maar steeds hetzelfde. De dranken in de bar zijn duur te noemen en het eten in hun restaurant was lekker maar prijzig. Voordeel dat je als gast wel 20% korting krijgt.
Gezien de gangbare (dure) prijzen in Venetie is dit hotel een aanrader.

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie