“Molto, molto bene!!!”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Wijk: San Marco
31 mei 2018 beoordeeld

In enkele woorden samen te vatten: leuke service, heel lekkere italiaanse keuken : alle mogelijke pastabereidingen, antipasti enz....
Voortreffelijk aan , voor Venetië , tamelijk sobere prijzen.
Een aanrader!

7 februari 2017 beoordeeld

Een allervriendelijkse bediening. We hebben de zwarte inktvis-spagetti gegeten en die was voortreffelijk, wel een beetje weinig. De visschotel was ook goed. De wijn was ook goed, maar het glas was nog niet op de helft gevuld.

20 november 2016 beoordeeld

Bezocht voor een drankje.
Zeer net restaurant en zeer hygienisch.
Een aanrader en zeker ook niet te duur

20 juni 2016 beoordeeld

Op aanraden van onze hotelreceptionist een bezoek gebracht aan Vino Vino, en we hebben het ons niet beklaagd. Zeer vriendelijke en vlotte bediening in een typisch Venetiaans kader met leuke binnentuin. Alle gerechten waren lekker (vooral de pulpo). De prijzen waren correct (ook van deze van de dranken - dat kan wel eens verkeren in Venetië). Wij hadden er een mooie avond.

7 januari 2016 beoordeeld

Wij hebben hier gegeten op oudjaarsavond. Het eten was lekker en de wijn ook zeker! Prima prijs/kwaliteit verhouding. en tot onze verbazing konden we met de ober nederlands praten want die had 30 jaar in nederland gewoond!

Reizigers die Vino Vino bekeken, bekeken ook

Venetië, City of Venice

In Vino Vino geweest? Deel je ervaringen!