“Lekkere pizza”

Pizzeria Trattoria all'Anfora
Geclassificeerd als nr. 273 van 1.668 Restaurants in Venetië
Keukens: Italiaans, Pizzeria
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Wijk: Santa Croce
3 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben beide een pizza genomen. Erg lekker! Dunne bodem, goed belegd en zaten goed vol na een pizza. Vriendelijk personeel, leuke sfeer alsof je in een achtertuin zit.. toen wij er waren stonden mensen in de rij te wachten, loopt wel redelijk vlot door.

Datum van bezoek: juli 2018

16 augustus 2017 beoordeeld

Bediening was vriendelijk, prijzen waren prima, pizza was heerlijk, lokatie fijn en toch buiten zitten maar weg van de drukte!

Datum van bezoek: augustus 2017
23 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk en lekker. Goede kwaliteit pizza zoals je ze niet vaak eet.
Zeer vriendelijke bediening, gezellig restaurant.

Datum van bezoek: maart 2017
10 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon weg de beste als je voor een pizza wilt gaan! Moeite waard om een stukje voor te lopen als je niet in de buurt zit, ze hebben trouwens ook een leuke tuin om te zitten.

Datum van bezoek: mei 2016
24 juni 2015 beoordeeld

Door een goeie vriend van daar zijn we meegenomen naar dit restaurant. Hij vertelde dat ze hier heerlijke pizza's maken en dat was waar!
Toen ik de borden met de pizza's voorbij zag komen die bij andere werden geserveerd dacht ik meteen: "die krijg ik nooit op, zo groot!"
En zo had ik dus even later zo een grote pizza voor mijn neus staan! De pizza had een heerlijke dunne bodem en was rijk belegd en wonder boven wonder hij ging dus helemaal op. Het verschil is dat ze hier de pizza's maken met geen gist zodat je geen dikke bodem krijgt waarvan je heel vol komt te zitten. De smaak was super en wat mij betreft de lekkerste pizza die ik ooit heb gegeten samen met een lekker glaasje Spritz.

Datum van bezoek: juni 2015

Reizigers die Pizzeria Trattoria all'Anfora bekeken, bekeken ook

Venetië, City of Venice

In Pizzeria Trattoria all'Anfora geweest? Deel je ervaringen!