“Unieke lokatie en uitzicht”
Beoordeling van Lineadombra

Lineadombra
Geclassificeerd als nr. 96 van 1.460 Restaurants in Venetië
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
1 april 2017 beoordeeld

Dit restaurant bevindt zich op een zeer mooie lokatie met een uniek uitzicht op een deel van Venetië. Prima gegeten en de prijs/kwaliteit verhouding is goed

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Lineadombra
Bekijk de nieuwste beoordelingen

1 februari 2017 beoordeeld

2 vorkjes van de Michelin---dan mag je toch wel iets verwachten? Zeer ongastvrij, zeer ongeinteresseerd, eten middelmatig. Lever was "te" koud. Terwijl er nog 4 tafeltjes bezet waren werd er al om 23.00 uur opgeruimd. Kaarsen werden uitgeblazen, kussens opgestapeld. Nee ga dan 100 meter verder naar restaurant Riviera.

10 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Je zit hier op een fantastisch mooi terras aan het water. Eten is hier voortreffelijk. Porties zouden iets groter kunnen. Bediening is top.

6 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Te pretentieus opgezet, een veelvoud aan smaken en dus teduur. Octopus met meloen, een branzino met exotisch fruit? Is de tong picasso terug op t menu? Bediening behoorlijk uit de hoogte en niet zo hartelijk. Kortom, t was een mooie avond op een mooie plek, maar de kok moet terug naar de basis, niet teveel op 1 bord willen proppen aan smaken

28 september 2015 beoordeeld

Wij gingen met hoge verwachtingen naar dit restaurant op 'Dorsoduro' gelegen op de Zattere dichtbij het schitterende Punta della dogana Museum. Aangezien het 'aqua alta' nakend was en er een frisse wind waaide, opteerden wij ervoor om niet op het terras te eten dat op een groot vlot op zee is ingericht. De ontvangst is heel vriendelijk en attent; de sfeer is rustig en hoegenaamd niet "toeristisch"; het interieur oogt hedendaags en is met geraffineerde Italiaanse smaak ingericht. De gerechten waren stuk voor stuk bijzonder lekker bereid : het voorgerecht, een 'carpaccio di manzo' was kunstig en verfijnd gepresenteerd (in de hoogte) en had niets weg van de klassieke carpaccio; wij opteerden nadien voor een visgerecht (ombrino), dat heel vers en lekker klaargemaakt was; tenslotte kozen wij voor een yoghurt-bereiding als dessert, die werkelijk subliem was.De wijnkaart is kwalitatief hoogstaand en voorzag ook in halve flesjes. Onze hoge verwachtingen zijn volledig ingelost; wij komen er zeker terug.

Reizigers die Lineadombra bekeken, bekeken ook

Venetië, City of Venice

In Lineadombra geweest? Deel je ervaringen!