“Romantisch tafelen met een persoonlijke bediening en innovatieve keuken”
Beoordeling van Gran Caffe Quadri

Gran Caffe Quadri
Geclassificeerd als nr. 276 van 1.518 Restaurants in Venetië
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: San Marco
28 juni 2017 beoordeeld

Gelegen aan het Piazza San Marco, eerste verdieping en een pracht van een interieur. Het onthaal was gewoonweg af, ontspannen en ze gaven een zeer goed welkomstgevoel. Prachtige tafel met uitzicht op het plein. Hebben genoten van het complete menu, die we trouwens mee naar huis kregen, het menu dus. Speciale gerechten alhoewel sommige dingen ons minder aanspraken, maar dat kan gebeuren natuurlijk. Een zeer bekwame en attentvolle sommelière met verrassende suggesties. Als je niet op een euro moet kijken is dit wel een ervaring rijker.

23 november 2016 beoordeeld

Dit voorname restaurant ligt aan het San Marco plein recht tegenover het al even voorname Caffe Florian.De zon bepaalt op welk terras de grootste drukte is. Niet goedkoop, wel bijzonder

16 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Terras zat nagenoeg leeg. Ik vraag me af hoe ze de plank zo mis kunnen slaan. De uitstraling van de terrassen is waardeloos en de prijzen zijn belachelijk hoog. Dit werkt gewoon erg demotiverend voor de toeristen.
Ik heb op mooiere plekken in Italië gezeten voor de helft van de prijs. Jullie moeten echt iets gaan doen aan de strategie wil je meer omzet draaien.

3 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen we gingen zitten was het terras bijna leeg, maar de zon scheen heerlijk en we bedloten een drankje doen.
Dit terras is het beste plekje op het plein, vol in de zon en deels uit de wind. De prijs voor een cappuccino ligt hoger dan bij florian, maar hier zit je in de zon!
Helaas wordt de hoge prijs niet gecompenseerd door de levering van een geweldige bediening en een superieure koffie. Je betaal gewoon voor de lokatie.

Het dienblad wordt net als bij florian op tafel gekwakt en succes ermee. Blijkbaar hoort dit bij de bediening op het san marco plein.

Er wordt een kaart uitgereikt welke niet overzichtelijk is, maar je krijgt bij je bestelling standaard koekjes dus die hoef je er niet bij te bestellen.

Kortom; beter dan florian maar geen waar voor je geld (wel voor een geweldig plekje).

12 november 2015 beoordeeld

...want aangetrokken door het terras waar het zonnetje zo mooi op scheen en de zich klaar makende orkestje op het podium, trapten wij - heel bewust - in dit toeristenvalletje. Zo vals hebben wij nog nooit horen spelen. Schandalig ! Oudbakken cakejes en doenbare cappuccino. De rekening willen wij zo vlug mogelijk vergeten, maar we waren moe en zijn er lekker lang in het herfstzonnetje blijven zitten.

Reizigers die Gran Caffe Quadri bekeken, bekeken ook

Venetië, City of Venice

Venetië, City of Venice

In Gran Caffe Quadri geweest? Deel je ervaringen!