“Lekkerste ijs van Venetië ”
Beoordeling van Gelato Fantasy

Gelato Fantasy
Geclassificeerd als nr. 3 van 29 Bakkerijen in Venetië
Dineropties: Na sluitingstijd
Wijk: San Marco
26 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier bereiden ze het ijs met verse ingrediënten en smaakt dan ook alsof het samen met de daadwerkelijke ingrediënten is gemixt in de blender. Je krijgt in verhouding met Nederland echte knoeperds van bolletjes

In 1 woord, heerlijk

14 augustus 2016 beoordeeld

We werden super goed geholpen en voor een prijs die voor Venetiaanse begrippen belachelijk laag was. En als je een ijsje bestelt met twee bolletjes in een klein bakje dan hangt het ijs over de rand. Echt waar voor je geld en heerlijk ijs net om de hoek van San Marco.

22 juni 2016 beoordeeld

Vandaag is onze eerste ervaring met het overheerlijke Italiaanse ijs, dat wil zeggen tijdens onze rondreis. Er zullen nog vele ijsjes volgen!

26 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg smaakvol ijs. Je krijgt waar voor je geld, voor 3 euro twee ontzettend grote bollen ijs. De man die het serveert is ook erg vriendelijk. Een echte aanrader!!

20 juli 2014 beoordeeld

Ligt een beetje afgelegen, in een klein steegje, maar zeker de moeite om ernaar op zoek te gaan. Vers zelfgedraaid roomijs in ontelbare smaken. Absoluut de moeite waard!

• Sfeer

Reizigers die Gelato Fantasy bekeken, bekeken ook

Venetië, City of Venice

In Gelato Fantasy geweest? Deel je ervaringen!