“Op slechts 150m van Rialto brug, prima en goedkope lunch”
Beoordeling van Farini

Farini
Geclassificeerd als nr. 7 van 19 Snelle hap in Venetië
Wijk: Castello
Wijk: Castello
7 augustus 2018 beoordeeld

Slechts 150m van Rialto brug, lekker Latte en gebak gegeten. En dat voor een prijs die 1/3 van duitse wegrestaurant is. En hier was de koffie lekker en het gebak heerlijk vers.

Datum van bezoek: juli 2018

20 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Producten zijn vers en worden voor je neus bereidt, aardig personeel en heel veel keuze uit hartig en zoet.

Datum van bezoek: januari 2018
farinibakery, Responsabile relazioni pubbliche van Farini, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 januari 2018

Thank you very much!

28 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekkere pizza’s, grote stukken en vers. Ook een koffiebar met taart aanwezig. Vrij druk en chaotisch, maar heel lekker en goedkoop. Ideaal voor een snelle hap.

Datum van bezoek: november 2017
25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Druk, maar heel lekkere pizza, koffie, taartjes enz...
Je ziet er de pizza vers maken.
Aangename prijs en zeer lekker voor een tussendoortje!

Dupaix Sylvia, Mechelen België

Datum van bezoek: augustus 2017
28 januari 2017 beoordeeld

Elke keer als we langs liepen was t druk binnen.we dachten, dat moet goed zijn. Onze gedachten bleken waar te zijn. Heerlijke verse producten, heerlijke koffie en hoewel het soms proppen was hebben wij van elk broodje en koffie genoten. Espresso macchiato €1,- cappuccino €1,40 is niet duur. Croissantjes gevuld met chocola of pudding in verhouding misschien wel maar ik vond het meer dan waard

Datum van bezoek: januari 2017

Reizigers die Farini bekeken, bekeken ook

Venetië, City of Venice

In Farini geweest? Deel je ervaringen!