Beoordeeld op 18 december 2018

We waren vriendelijk ontvangen. De kamer was ruim , ingericht met moderne accenten. De badkamer was ruim en proprer. Voor de rest is er aan het hotel niets te zeggen. Afstand van het sint marco plein +/- 7 min.Gratis wifi voorzien. Het ontbijt was heerlijk met voldoende keuze.
Toplocatie

Datum van verblijf: december 2018
GMRuzzini, Direttore van Ruzzini Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 december 2018

Geachte gast,
bedankt voor deze leuke recensie !!
We zijn blij om te weten dat u van ons hotel en de aangeboden diensten hebt genoten.
We hopen u snel te mogen verwelkomen bij Ruzzini tijdens uw volgende bezoek aan Venetië.
Beste wensen,

Sebastiano Cagnin,

Beoordeeld op 7 oktober 2018

Kamer was erg mooi, knus en sfeervol. Alles in goede staat en erg, erg goed onderhouden.
Zeker voor een vermoeiende paar dagen in het drukke Venetie een oase van rust.
Zoals gezegd was het personeel klasse. Leuk, voorkomend met gepast respect voor de klant. High end hotel.
We hadden het niet beter kunnen wensen.
Geen tekortkomingen ervaren. Heerlijk verblijf in het midden van het gebruis op straat.

Datum van verblijf: oktober 2018
GMRuzzini, Direttore van Ruzzini Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2018

Beste Gast,
bedankt voor deze super leuke recensie!!
We zijn blij te horen dat u ons hotel en de aangeboden diensten, evenals ons personeel, altijd behulpzaam en attent ten opzichte van de behoeften van klanten heeft gewaardeerd.
We hopen je snel weer te mogen verwelkomen bij Ruzzini tijdens je volgende bezoek aan de stad.
Beste wensen,

Sebastiano Cagnin,

Beoordeeld op 14 maart 2018

Toplocatie, centraal en toch rustig. Alles op loopafstand (maar dat geldt voor de meeste dingen in Venetië). Heel aardig personeel bij receptie en bar. Lekker en uitgebreid ontbijt wat je ook op de kamer kunt laten komen. Mooie, ruime en schone kamers. Mooi hotel. Was de tweede keer dat wij er waren en hopelijk komen er nog meer keren.

Datum van verblijf: december 2017
GMRuzzini, Direttore van Ruzzini Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2018

Geachte klant,
Bedankt voor de goede beoordeling en evaluatie van ons hotel en onze service. We wachten nog steeds op je in het Ruzzini Palace voor je volgende verblijf in Venetië.
Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 13 maart 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel ingericht in Venetiaanse stijl. Ligging perfect om als uitvalbasis te dienen om alle bezienswaardigheden van Venetië te bezoeken. Vriendelijk personeel en zeer uitgebreid ontbijt. Wel was onze kamer op de 4e etage wat gehorig.

Datum van verblijf: maart 2018

Geachte klant,
Bedankt voor de mooie beschrijving en waardering die is toegekend aan onze structuur en service.
We hopen je snel te zien in het Ruzzini Palace tijdens je volgende vakantie in Venetië.
Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 24 augustus 2017 via mobiele applicatie

Zeer mooi en centraal gelegen hotel. Heel vriendelijk en behulpzaam, drankje bij aankomst.
Was voor ons reeds de tweede maal. Kamer gevraagd aan de zijde van de kanalen en ook gekregen. Zeer verzorgde kamers en heel netjes, in Venetiaanse stijl.
Ontbijt zeer lekker, geen overdreven groot buffet, maar alles is aanwezig en vers.
Een heel fijn verblijf, we komen zeker nog terug!

Dupaix Sylvia, Mechelen, België

Datum van verblijf: augustus 2017
GMRuzzini, Direttore van Ruzzini Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2017

Geachte klanten,
bedankt voor het kiezen van het Ruzzini Palace voor de tweede keer en beveel ons hotel alstublieft aan.
Ik dank u voor het beschrijven van uw ervaring met ons en we wachten op u voor uw volgende verblijf in Venetië.
Met vriendelijke groet

General manager