NH Hotels
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
Gratis annuleren tot 18-12-21
Expedia.comUS$ 137
Agoda.comUS$ 137
travelup.comUS$ 154
Beoordeeld op 12 augustus 2019

Je krijgt waar voor je geld. Lekker groot bed en alles perfect geregeld. Ook een mooie badkamer van alle faciliteiten voorzien. Daarnaast een erg goede ligging ten opzichte van de binnenstad van trento met een eigen ondergrondse parkeergarage, perfecte stop voor een doorreis.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Beoordeeld op 29 juni 2019

Voor ons was het één overnachting met ontbijt waar we ontzettend van hebben genoten. De kamer was ontzettend groot, een badkamer waar je in kon dansen, wauw.
De voorzieningen waren overweldigend. Een voetenbad, toilet en een inloopdouche. De wastafel was netjes en alles was keurig schoon. Er stond een waterkoker met toebehoren voor thee en koffie en een koffiezetapparaat. Een kingsize bed wat heerlijk lag. De matrassen waren niet te hard of te zacht.
De airco in de kamer was heerlijk aangenaam, aangezien het buiten 28 graden was.
Het ontbijt was heerlijk met genoeg keuze.
Bij de receptie waren ze vriendelijk en toegankelijk. De auto stond in de garage veilig.
Een hotel om niet meer te vergeten.

Kamertip: Onze kamer 406 had het perfecte uitzicht naar uitkijk op de bergen. We hebben geen lawaai vernomen
Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 24 juli 2018 via mobiele applicatie

Op doorreis naar Umbrië dit hotel als overnachtingshotel geboekt. Prima faciliteiten, heerlijke bedden en een fantastisch ontbijt, zeker voor Italiaanse begrippen. Het is voornamelijk een hotel in een nieuwe zakenwijk in Trento, maar biedt meer dan prima prijs/kwaliteit verhouding voor een nacht. Ik zou er niet dagen achtereen boeken, maar voor een losse overnachting echt niet twijfelen. Dit is een prima hotel!
Je kunt je auto prima parkeren in de private parkeerkelder onder het hotel (€7 per dag extra) en het is er veilig om de auto gepakt te laten staan voor de doorreis de volgende dag.

Datum van verblijf: juli 2018
Roberto S, Direttore van NH Trento, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 oktober 2018

Dear Pascal T,

Thank you for choosing NH Trento and sharing your Experience on Tripadvisor.. We love reading evaluations like yours!

We are so glad to hear that you have enjoyed your experience at NH Trento and you are satisfied with our service and room.

We hope you will come back soon to visit us!

Have a nice day.

Roberto

Beoordeeld op 6 oktober 2017

Heel mooi hotel, erg rustig gelegen op de site Le Albere in Trento. Een beetje surrealistische sfeer omdat dit project niet echt van de grond lijkt te komen, maar qua architectuur is het wel de moeite om het te zien. Wij hadden een superkamer op de hoogste verdieping met een groot terras en zicht op de Alpen. Ontbijt OK (veel zoetigheden). Avondeten in het hotel niet bijzonder. Stad Trento is op loopafstand.

Datum van verblijf: september 2017

Perfect voor een nachtje
Goede WiFi. Goed bed
Grote badkamer
Perfect ontbijt
Ergens buiten de stad op een industrieterrein
Enorme parkeergarage eronder
Boven een soort universiteit ?

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde alleen
Roberto S, Direttore van NH Trento, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2017

Dear Tijmen V,

Thank you for choosing NH Trento for your stay in Trento.

We are very pleased to read your comment about us and in particular that you appreciated the accommodations, the location of the Hotel and our breakfast service. Just on the back of our hotel there is the new University Library designed by the famous italian architet Renzo Piano.

We will for sure continue to meet your expectations when you will come back to visit us again!

Arrivederci..!!