Gratis annuleren tot 10-12-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 11-12-21
Agoda.com
Hotels.comUS$ 145
PricelineUS$ 161
getaroom.comUS$ 175
Beoordeeld op 25 augustus 2019

Mooi en statig hotel op een mooie afstand van het mooie centrum. Binnen 2 minuten sta je in het centrum. faciliteiten zijn ok. Kamers, niet groot, maar voldoen. Prijs was ok! Verbleven er in augustus 2019 (room 309). Ontbijt was ok, maar er was nauwelijks gelegenheid om buiten te eten. Lokatie: nabij bedrijven. Voor ons eerste maal bezoek aan Trento: dat is ons erg meegevallen

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 24 augustus 2019 via mobiele applicatie

Hotel ligt mooi tegen het centrum aan. Heeft eigen parking (€13 per nacht). Vriendelijke ontvangst. Klassiek ingericht in Italiaanse stijl. Kamer was wat klein voor de prijs. Badkamer is compleet maar om met zijn tweetjes tegelijk bezig te zijn te smal. Bed was heerlijk. Ontbijt is goed en compleet. Ik miste maar een ding en dat was de gerookte zalm . Hotel is aan te bevelen.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 3 juli 2019

We kregen 14 dagen vooraf een leuke aanbieding. Prijs/prestatie zijn erg goed. Ontbijt uitgebreid en prima. Jammer dat agressieve duiven een ontbijt buiten niet mogelijk maakten. De kamer: precies goed. Redelijk groot en een ruime bank voor het plaatsen van 2 koffers. Airco Ok. Kijk goed naar voordelige aanbiedingen dan is het top. Garage onder het gebouw tegen bijbetaling maar wel prima. De inkleding van de benedenverdieping vonden we over de top.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 5 juni 2019 via mobiele applicatie

Een zeer klassiek ingericht hotel, het ontbijt was zeer uitgebreid. Alles was voldoende voorhanden.
Misschien ook eens tijd om de kamers te updaten, ik dacht eerst dat ik 50 jaar terug was. Een inloopdouche is toch iets dat van deze tijd is. Een douche/bad is zo onpraktisch.
Chique hotel

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 29 augustus 2018

Statig hotel met luxe uitstraling. Prima parkeergarage kost 11.00 euro per nacht. Wij hadden een luxe kamer geboekt die groot genoeg was, standaard kamers zijn kleiner. Uitstekend personeel aan de receptie. Prima ontbijtbuffet.

Datum van verblijf: augustus 2018