Beoordeeld op 7 juli 2018 via mobiele applicatie

Al vaker hier op doorreis naar midden / zuid Italië overnacht. Je auto staat veilig op het terrein en mijn racefiets in een aparte kamer opgeborgen. Top!

4 min van het hotel een heerlijk Italiaans restaurant, Bianco Spino, Via al pont dei Vodi 39. Heerlijk gegeten!

Het hotel ligt pal aan de snelweg, rustig, schoon en veilig. Wat wil je nog meer?

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 30 juli 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben hier geslapen tijdens onze reis naar Zuid-Italië. Hotel ligt vlakbij de snelweg en daardoor ideaal als je de volgende ochtend weer snel verder wilt. Je bent in ongeveer 15min in het centrum. Hotel kan je vergelijken met een Ibis hotel. Prima voor een nacht.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 19 juli 2016

We verbleven hier een nachtje op weg naar Milaan. Goed gelegen vlakbij de autosnelweg, met gratis parking. Zeer vriendelijke ontvangst en ruime, mooie kamer. Het ontbijt was erg uitgebreid. Prima dus voor een doorreis!

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 26 augustus 2015

Een uur na ons vertrek werden we in de auto we gebeld door een onbekend italiaans nummer. Later bleek dit de receptie van het Quidhotel in Trento te zijn, die ons probeerde te bereiken. Mijn I-phone bleek gevonden te zijn op onze kamer. De receptie heeft alles in het werk gesteld om mijn I-phone zo spoedig mogelijk terug te sturen.Super service!

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 23 januari 2015

Dit moderne hotel speelt in op de noden van de zakelijke reiziger. Congres- en seminariefaciliteiten. Gratis parking. Een ruime lobby met vergaderplekken en een internethoek. Comfort, design, minimalisme. Compacte kamers met weinig of geen kastruimte, thee en koffie op de kamer, minibar met gratis water. De fitness heeft ruime openingsuren. Tijdens het weekend is het restaurant 's avonds gesloten. Het onthaal geeft goede service, informatie en tips over het nabijgelegen Trento, dat makkelijk met de auto te bereiken is.

Datum van verblijf: januari 2015
Reistype: Reisde voor zaken