Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 122
eDreamsUS$ 122
FindHotel
Agoda.comUS$ 122
Trip.com
Beoordeeld op 9 augustus 2018

Villa Bertagnolli light heerlijk rustig tussen de wijngaarden nabij Trento. Mooi, oud en daardoor juist gezellige en huiselijke sfeer. Kamers zijn netjes, badkamer in orde en schoon. Ontbijt meer dan goed verzorgd!
Binnen twintig minuten ben je, als je dat wil, aan het Gardameer. Klein restaurant in het hotel! Eigengemaakte grappa te proeven en te kopen!
Zeer zeker een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 8 juni 2017

In een heerlijke, rustige omgeving, net buiten Trento ligt de Villa Bertagnolli. Het huis is sfeervol ingericht, de techniek, vooral de verlichting is de jaren 50 van de vorige eeuw nauwelijks ontgroeit maar alles functioneert naar de huidige standaarden.
De ontvangst was allerhartelijkst, het restaurant (Locanda del Bel Sorriso) eenvoudig maar goed. Voor ons lag het precies op de goede plaats voor een onderbreking van onze reis naar Perugia.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 17 september 2016 via mobiele applicatie

Heerlijke locatie, weg uit de drukte. Goed restaurant. De kamers zijn super gezellig ingericht. Geschikt voor een week maar ook voor de doorreis. Slechts een paar kilometer van de A22. Ontbijt kan wel wat beter. Wij waren wat laat en dan is er al veel op en wordt niet meer aangevuld.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 26 augustus 2016

Villa Bertagnolli - Locanda Del Bel Sorriso viel ons als gezin met twee volwassen kinderen behoorlijk tegen. Dat kwam vooral ook doordat het personeel bij het ontbijt niet echt zorgde dat je een echt welkom gevoel had. Als gezin moesten we zelf maar met tafels gaan schuiven om bij elkaar te zitten. De koffie die uit aan automaat komt is ronduit beroerd, en dat in Italië. Jammer. De kamers zijn redelijk, al krijg je niet het gevoel dat het hier echt lekker schoon is. De ligging van het hotel is nogal ver verwijderd van Trento, dat een mooi centrum heeft. De kwaliteit van het eten dat 's avonds wordt geserveerd is niet echt bijzonder. Een van de toetjes - een puddinkje - dat bij onze buurtafel werd geserveerd was nog bevroren. Helaas moet hier de conclusie zijn dat overnachten in dit hotel weliswaar niet duur is, maar vanwege de algehele service en de ligging toch geen aanrader is.
Pluspunt is wel dat het om een oud historisch gebouw gaat dat fraai in een wijngebied ligt.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 19 augustus 2016

Een verrassing en heerlijke plek om tot rust te komen. Temidden van de wijngaarden met heerlijk restaurant. "even weg van de snelweg" slechts 3 km verderop maar je zit middenin de natuur. Hele bijzondere sfeer.

Datum van verblijf: augustus 2016