Beoordeeld op 5 mei 2017

Ansitz Plantitscherhof is de top in het wondermooie Merano.Wij komen hier reeds 10 jaar en het
blijft voor ons telkens een "wow" moment. Het hotel straal luxe en rust uit; Beschikt over een
prachtige tuin met openluchtzwembad.Top xelness. Schitterende keuken; Vriendelijke bediening.
In één woord : "SUPER"

Kamertip: Gartensuite
Datum van verblijf: maart 2017
Johannes1975, Leiter Front Office van Hotel Ansitz Plantitscherhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2017

Thank you for your kind review. We are pleased that you enjoyed your stay with us.

Beoordeeld op 7 september 2016 via mobiele applicatie

Zijn hier ondertussen voor de tweede keer. Het blijft bijzonder. De rust en schoonheid van dit hotel. Fijne ruime kamers (junior suite) en heerlijke bedden met keuze uit diverse kussens.
Heerlijk zwembad en wellness.
Restaurant is van hoog niveau en buiten eten is hier meer regel dan uitzondering.
Ook biedt het hotel een mooi dagprogramma van wandelingen tot yoga.
Ten slotte is het parkeren ook perfect geregeld.

Datum van verblijf: september 2016
Johannes1975, Leiter Front Office van Hotel Ansitz Plantitscherhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2016

Dear Mr. Johan,

Beoordeeld op 27 oktober 2015

Komen reeds voor de 8ste maal naar dit "paradijs"! Dit hotel heeft alles om je
volledig te verwennen.Culinair top ....uitgelezen wijntjes. Bij een bezoek aan Merano en omgeving hoort een verblijf in Ansitz Plantitscherhof.

Kamertip: Wij kiezen steeds voor de panoramische luxe suite...heerlijk !
Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 12 augustus 2015 via mobiele applicatie

Tweede jaar op rij een week verblijf en wederom was het genieten: lekkere keuken, heerlijke wijntjes, verzorgde en ruime kamer, vriendelijk en attent personeel, prachtig weer ook. Een aanrader.

Toch een paar opmerkingen: voor een hotel met zo'n standing toch wel opmerkelijk ... wanneer je doorheen de streek fietst/ wandelt zie je overal van die heerlijke appels hangen aan de bomen en dan kom je in de kamer en vind je van die verschrompelde/ geblutste exemplaren ...
Voorts .. als het team voltallig is en vooral met Manuel erbij dan no worries ... maar een dag per week neemt elkeen een dagje vrij en dan loopt het niet meer echt op wieltjes ....

Datum van verblijf: augustus 2015
Johannes1975, Leiter Front Office van Hotel Ansitz Plantitscherhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2015

Dear Mr. Carl,

Beoordeeld op 21 oktober 2014

Schitterend hotel , gelegen in het liefelijke Merano (Zuid Tirol) en vakkundig geleid door
de Fam. Gufler. Ieder jaar kijken wij ernaar uit om ons hier te laten verwennen ( reeds voor de
6° maal)
Wij verbleven in de nieuwe panoramasuite met zicht op de tuin en de omliggende bergen....gewoon zalig !!!
Vriendelijk personeel , correcte bediening en vooral een een uitzonderlijk lekkere keuken.
Fantaschische SPA!

Kamertip: Panoramasuite is de max !
Datum van verblijf: oktober 2014
Johannes1975, Inhaber van Hotel Ansitz Plantitscherhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2014

Dear Mrs YNNEJ,