Beoordeeld op 11 juni 2019 via mobiele applicatie

Super mooie tijd met Michelin Starred diner op terras met voortreffelijk uitzicht over dal, bergen en Meran0 . Zeer romantisch verblijf met prachtige kamer en heerlijk ontbijt en zeer goede service. Zeer aan te bevelen. Voor de derde keer binnen 10 jaar was het fabuleus daar .

Datum van verblijf: juni 2019
CastelFragsburg, Inhaber van Relais & Châteaux Hotel Castel Fragsburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2019

Dear "geurtsjan",
thank you very very much for your nice and gentel words.

Our guests´ satisfaction is our biggest and most important reward especially when you tell us that your stay was fabulous.
Thank you very much.

Fam. Ortner & team

Beoordeeld op 1 maart 2018

Een heerlijk hotel, heerlijk gegeten, top ontbijt en top diner. Ook heerlijk gezwommen, met de elektrische mountainbikes van het hotel de omgeving verkend en ook nog heerlijk gegolfd. Prachtige kamer elk uniek, prachtige eetzaal en terassen.q

Datum van verblijf: juli 2017
CastelFragsburg, Inhaber van Relais & Châteaux Hotel Castel Fragsburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2018

Dear Ms Irene B,

thank you for your review.
We are glad you enjoyed your holiday here at the Fragsburg and that you liked the food so much.

We would be honored to welcome you soon again.

Best regards
Ortner Family and team

Beoordeeld op 24 juni 2012

Schitterend gelegen hotel. Prachtig uitzicht op het dal vanuit het restaurant met open
terras of zo je wilt overdekt. Uitgebreid ontbijt buffet en heerlijk diner vanuit het restaurant dat één michelin ster heeft ontvangen, en terecht ! De kamer was zeer comfortabel en wat heel belangrijk is een ontzettend goed bed met hele goede kussens. We hebben dan ook heerlijk geslapen. Ruime parkeerplaats voor het hotel. Het personeel is zeer gastvrij en vriendelijk.'
Het enige minpuntje wat ik kan noemen is dat de airco niet werkte in de kamer en met de warmte van 32 graden was het 's avonds als we gingen slapen behoorlijk benauwd in de kamer.
We hebben echt genoten van ons verblijf van 4 nachten in dit hotel.

Beoordeeld op 21 juni 2012

Vanaf 15 juni een aantal dagen met een groep mensen hier mogen logeren. Het hotel, de medewerkers en de prachtige omgeving omarmen je.Wij hadden een prachtige ruime kamer van alle gemakken voorzien. De tuin, het zwembad en de verscholen terrassen zijn uitstekend onderhouden en bieden veel privacy.Een stukje zalig Italië met Oostenrijkse gastvriendelijkheid. Heerlijk gegeten en geweldige wijnen gedronken. Een hotel om zeker naar terug te keren, je weer heerlijk te laten verwennen en boven op de berg tot rust te komen. En dat alles met een geweldig uitzicht!

Beoordeeld op 13 juni 2012

Begin juni verbleef ik 3 nachten in dit hotel. Wat een pracht locatie, wat een geweldig lekker eten en wat een ongekende gastvrijheid. Dit kom je zelden meer tegen.
De ligging op de berg boven Merano is geweldig. Het hotel is omgeven door heel veel groen en de vogels maken het nog meer idyllisch. Iedere avond wordt er op hoog niveau voor je gekookt en de heerlijke wijnen completeren het geheel.
Dit alles in combinatie met een unieke gastvrijheid en een mooi interieur. Een echte aanrader !

• Reistype: Reisde voor zaken