South Tyrol Museum of Archaeology
Opslaan
Van tevoren boeken
Waarom op TripAdvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema
  • Eenvoudig online boeken
  • Gegarandeerd de laagste prijs
Meer informatie

vertaald door Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Bolzano
vanaf US$ 190,75
Meer info
vanaf US$ 248,55
Meer info
Beoordeeld op 18 mei 2018 via mobiele applicatie

Tentoonstelling van de gevonden man van ca. 3500 jaar oud. Boeiend gebracht met beelden van de ontdekking tot en met verslag van zijn laatste maaltijd. Zéér de moeite waard, ook voor kinderen!

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 13 april 2018 via mobiele applicatie

... dit is werkelijk een prachtig museum ... terwijl alles in feite draait rond een man die bijna 5.500 jaar dood is ... alles wordt zo uitgelegd dat iedereen d’r iets aan heeft ... kinderen, tieners, de geschieden kenners onder ons ... aan de hand van een vragenlijst sturen ze je in de lounge naar jouw favoriete plekje ... een aanrader

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 4 maart 2018 via mobiele applicatie

Fijn en interessant museum in het centrum. Ötzi en alle kleding en voorwerpen die hij bij zich had zijn te zien met goede uitleg.

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 6 september 2017 via mobiele applicatie

Wij kwamen net als veel mensen speciaal voor ötzi. 1 van de 3 verdiepingen is dan ook helemaal aan hem gewijd. Erg interessant om te zien en te horen. Buiten het interessanteis het ook even een goede verkoeling midden in de zomer. Met een Bozencard heb je gratis entree, dus wel de moeite waard om te informerenbij het hotel/camping of je er recht op hebt.

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 21 augustus 2017

Dit is een zeer toegankelijk museum voor alle leeftijden. Een echte aanrader.
Er kan een lange wachtrij zijn. We raden aan om pas namiddag te gaan. Toen we om 15u buitenkwamen, was er niemand aan het aanschuiven!
Het museumbezoek duurt zo'n drie kwartier.

Datum van activiteit: augustus 2017