“Mooi terras met leuk uitzicht op de draaimolen en het plein”
Beoordeling van Stadt Cafe Citta

Stadt Cafe Citta
Geclassificeerd als nr. 4 van 15 Dessert in Bolzano
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buffet, Buiten zitten, Reserveringen
5 april 2017 beoordeeld

Wij hadden er een eenvoudige lunch: piadine met een heerlijk glas wijn.
Prima keuken en goede bediening!

27 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een must, dit Stadt Café , dames op leeftijd vol vergane glorie, stukken op leeftijd, maar ook de nieuwe rijken, het nieuwe geld. Maar allemaal met koffie, thee of alcohol vol geluk kijkend naar het plein. De obers zoals obers vroeger ook in Nederland waren, perfect. Voordat we de terreur kregen van studenten die oberen erbij doen. De taart is prima, de koffie ook, lekker ontbijten in de ochtend zon .
Het leven is goed in dit Stadt Café .
Doen als je in Bozen bent, al is het maar op doorreis , maar breng eens een dag in deze stad door of meer.

16 oktober 2016 beoordeeld

Mooi weer, wat shoppen en flaneren door Bolzano en dan lunchen in het Stadt Caffe. We hebben het al meermaals gedaan en hebben genoten van het mooie tafellaken en de mooie servet, het mooie porselein en bestek, echt zoals het in een brasserie hoort. Traditionele lunchkaart met goede producten, en tot slot een stuk èchte Sachertorte met een Napolitaanse koffie. Ondertussen genieten van de lokale manier van luchen, flaneren, badineren, ...

30 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons bezoek aan Bolzano kwamen we hier langs en we zagen meteen dat het hier drukker was dan bij de buren. Toch een tafeltje bemachtigd en lekker koffie gedronken. Met
Glaasje water en een koekje, op zo'n plek, lekkere stoelen en dan toch maar €1,30 vragen. Dat is klasse! Later op de ochtend teruggegaan voor een heerlijk aperitief : de Hugo! Heerlijk drankje met lekkere hapjes er (gratis) bij. Heerlijk terras, leukste van de stad !

9 september 2016 beoordeeld

De lokatie maakt een hoop goed. De bediening is matig, net als het eten. Je komt hier echt om mensen te spotten. Ideale plek om een cocktail te drinken.

Reizigers die Stadt Cafe Citta bekeken, bekeken ook

In Stadt Cafe Citta geweest? Deel je ervaringen!