Beoordeeld op 29 januari 2020

Schitterende ontvangst , aangenaam personeel . De kamer was mooi ruim en verzorgd , met stijl ingericht . Ook het kleine balkon was een aangenaam vertoeven . Het ontbijt was uitstekend , met alles wat je graag hebben wil om de dag heerlijk te beginnen

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 17 augustus 2019 via mobiele applicatie

Heerlijke plek om te zijn. Het personeel dat er alles aan om je speciaal te laten voelen. En dat lukt! Iedereen is erg vriendelijk en heel attent. De kamer is van alle gemakken voorzien en keurig schoon. De locatie van het hotel is midden in de stad bij het station. Kom met de trein, want de auto parkeren kan maar kost je €30 per nacht. Achter het station (vanuit hotel gezien) vind je heel veel leuke restaurantjes en barretjes. We hebben echt een super tijd gehad in dit hotel.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 3 augustus 2019

Kamer was prachtig, ruim, mooi aangekleed, heel modern en nieuw. Badkamer was groot en mooi, alles wat je nodig hebt, was aanwezig!
Anna gaf ons een warm welkom bij inchecken en begeleidde ons naar onze kamer, ontzettend vriendelijk en warm.
The rooftocht bar met restaurant is een echte aanrader: gezellig, vriendelijk, lekkere wijntjes, mooie kaart met aparte gerechten en aparte combinaties van smaken met een eerlijke prijs. Attente bediening!
Ontbijt was erg uitgebreid en ook hier weer een opvallende vriendelijkheid, niets was teveel!
Het centrum van Turijn ligt op vijf minuten van het hotel verwijderd, midden in het centrum dus, ideaal!
De auto werd in de ondergrondse parkeergarage gezet en ook weer voor je klaargezet bij vertrek.
Kortom, een prachtig plekje om terug te gaan!.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 18 september 2018

Zeer vriendelijke medewerkers in alle afdelingen van het hotel. Mooie ruime kamer in de deluxe categorie.
Valet parking service. Dagelijk bijvullen van de gratis minibar.
Enige wat ik kan opmerken wat voor verbetering vatbaar is, is dat de koffiesachets op de kamer niet werden bijgevuld. Ik begrijp dat dit weleens vergeten kan worden want in de ontbijtzaal werd namelijk excellente koffie geserveerd. Speciale dank aan Anna en Delzone voor de hartelijke handgeschreven welkomstboodschap.
Wanneer ik weer in Turijn ben bestaat er geen twijfel en boek ik dit hotel opnieuw.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 8 september 2018 via mobiele applicatie

Centraler kan een hotel niet liggen. Ruime kamers volledig vernieuwd en kraak proper. Vlot en vriendelijk personeel. De prijs was meer dan ok. Er is ook een prachtig dakterras waar je kan aperitieven en of dineren. Voor het diner wel reserveren de plaats is erg gewild.

Datum van verblijf: september 2018