Beoordeeld op 3 augustus 2019

Kamer was prachtig, ruim, mooi aangekleed, heel modern en nieuw. Badkamer was groot en mooi, alles wat je nodig hebt, was aanwezig!
Anna gaf ons een warm welkom bij inchecken en begeleidde ons naar onze kamer, ontzettend vriendelijk en warm.
The rooftocht bar met restaurant is een echte aanrader: gezellig, vriendelijk, lekkere wijntjes, mooie kaart met aparte gerechten en aparte combinaties van smaken met een eerlijke prijs. Attente bediening!
Ontbijt was erg uitgebreid en ook hier weer een opvallende vriendelijkheid, niets was teveel!
Het centrum van Turijn ligt op vijf minuten van het hotel verwijderd, midden in het centrum dus, ideaal!
De auto werd in de ondergrondse parkeergarage gezet en ook weer voor je klaargezet bij vertrek.
Kortom, een prachtig plekje om terug te gaan!.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 18 september 2018

Zeer vriendelijke medewerkers in alle afdelingen van het hotel. Mooie ruime kamer in de deluxe categorie.
Valet parking service. Dagelijk bijvullen van de gratis minibar.
Enige wat ik kan opmerken wat voor verbetering vatbaar is, is dat de koffiesachets op de kamer niet werden bijgevuld. Ik begrijp dat dit weleens vergeten kan worden want in de ontbijtzaal werd namelijk excellente koffie geserveerd. Speciale dank aan Anna en Delzone voor de hartelijke handgeschreven welkomstboodschap.
Wanneer ik weer in Turijn ben bestaat er geen twijfel en boek ik dit hotel opnieuw.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 8 september 2018 via mobiele applicatie

Centraler kan een hotel niet liggen. Ruime kamers volledig vernieuwd en kraak proper. Vlot en vriendelijk personeel. De prijs was meer dan ok. Er is ook een prachtig dakterras waar je kan aperitieven en of dineren. Voor het diner wel reserveren de plaats is erg gewild.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 30 mei 2018 via mobiele applicatie

Tophotel met een fantastische ligging! Van bij aankomst tot vertrek, alles was tot in de puntjes verzorgd en in orde. Bij aankomst was een attentie owv mijn verjaardag voorzien, maar ook een upgrade naar een superior kamer. Daarnaast heeft dit hotel een mooie rooftop bar waar het heerlijk zitten is, een fantastische ontbijtruimte en verzorgd/uitgebreid ontbijt en last but not least mooie Spa en Sauna faciliteiten. Kortom, wij hebben genoten van ons verblijf en kunnen dit hotel zeker aanraden!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 29 januari 2018 via mobiele applicatie

Via Booking.com opgezocht welk 4 sterren hotel de beste waardering voor lokatie en andere had.
Ik kan niet anders beoordelen dan de overige booking en tripadvisor beoordelaars .
Nu was het slechts een ongeplande tussenstop op weg naar huis, maar we komen zeker terug voir Turijn en dit geweldige hotel.

Datum van verblijf: januari 2018