NH Torino Lingotto Congress(Turijn)
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 148 per nacht.

• Zwembad
Besparingsmelding! 35% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 35% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 147 per nacht.

Residence Sacchi(Turijn)
Zie aanbieding
Hotel Galant(Turijn)(Heel veel waar voor je geld!)
29 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Booking.com opgezocht welk 4 sterren hotel de beste waardering voor lokatie en andere had.
Ik kan niet anders beoordelen dan de overige booking en tripadvisor beoordelaars .
Nu was het slechts een ongeplande tussenstop op weg naar huis, maar we komen zeker terug voir Turijn en dit geweldige hotel.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
24 september 2017 beoordeeld

Gelegen vlakbij het station op wandelafstand van de winkelstraten en bezienswaardigheden. Zeer hartelijke ontvangst. Zeer mooie en ruime kamer, alle comfort was er. Goed verzorgd ontbijt. Dit hotel is op alle vlakken een echt aanrader, een top locatie.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
13 september 2017 beoordeeld

Vlot bereikbaar aan het station. Auto werd in parking gestald (25€/dag). bagage werd netjes op kamer afgeleverd. Zeer vriendelijke medewerkers.Dakterras met mooi uitzicht over de stad. Zeer nette kamers. Gratis minibar!

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
2 september 2017 beoordeeld

We boekten dit hotel natuurlijk op basis van de goede reviews en ook omdat er parkeergelegenheid was.
Dit hotel is een échte aanrader. Aan de receptie waren ze zeer vriendelijk, elegant en gedienstig.
De kamers zijn perfect, zowel qua inrichting als de bedden, de badkamer, de airco,...
De ontbijtzaal is een prachtige ruimte en het eten is ook absoluut verzorgd. Ik vermoed wel dat er voor ieders wat wils was. Er waren glutenvrije croissants... en in het naar buiten gaan, kon je nog een lekker stukje chocolade of koekje meenemen.
Er is ook een wellness ruimte die er fantastisch uitzag, maar we hebben het niet uitgeprobeerd, dus daar kan ik niets over vertellen.
Een leuke bar op het dakterras, dat hebben ze daar ook.
Ik kan eigenlijk alleen maar goed spreken over dit hotel, wanneer we terug in de buurt zijn, gaan we zeker terug.
De minibar bevat enkel gratis spulletjes, gezien we er tijdens een hittegolf waren, was ook dat zeer mooi meegenomen.
Toppertje van formaat.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
5 juni 2017 beoordeeld

In maart waren we een paar dagen in het Turin Palace hotel en we hebben hier een heerlijk verblijf gehad!
We vonden het personeel erg vriendelijk, het ontbijt heerlijk en erg goed verzorgd (mooie ontbijtzaal ook), de schoonmaakservice prima, de locatie perfect, de kamer ruim en schoon en de grote badkamer erg fijn. Met als extra luxe de gratis drankjes in de minibar die goed werden aangevuld. En het uitzicht vanaf het dakterras over de stad is schitterend!
Fijne bijkomstigheid: de bushalte voor de bus naar het vliegveld is om de hoek.

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner