26 september 2017 beoordeeld

Mooie comfortabele kamer; vriendelijk en behulpzaam personeel. Een prima hotel op loopafstand van het centrum. Eerste 200 meter vanuit het hotel echter door een wat minder toerisvriendelijke omgeving.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
19 augustus 2017 beoordeeld

Wij hadden een correct verblijf, maar geen "whow"-ervaring. De uitleg van het baliepersoneel omtrent de te bezoeken items was heel beperkt, wat jammer is als toerist. Achteraf bleek de toeristenbelasting ook duurder dan aangegeven en dan in andere hotels.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamer was zeer klein en warm..er stond een ventilator die zeer stoffig was. Minibar aanwezig maar niet gevuld.Badkamer ook zeer klein. Met 2 personen tegelijk is zeer krap. Kamer schoon en bedden waren goed.
Ontbijt goed maar ongezellig ruimte.
Personeel zeer vriendelijk..parkeren is € 13,50 voor 24 uur.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
22 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier een avond geweest. De ontvangst was prima en werd prettig geholpen. Het advies voor het restaurant was een ook een erg prettige! De kamer Was netjes en schoon, beetje rare indeling. Het interieur was een beetje klassiek maar wel stijlvol. De kamers zijn wel gehorig, en dat is vervelend als je buurman om 06:00 uur gaat douchen. Het ontbijt was ook prima verzorgd. Het enige is dat de buurt rondom het hotel niet helemaal veilig aanvoelde. Erg dicht bij de bushalte om naar de luchthaven te gaan overigens!

Verbleef: november 2015, reisde alleen
pincaro, Front Office Manager van Best Western Crystal Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 november 2015

Beste gast,

2 december 2014 beoordeeld

Het hotel ligt tegen het centraal station, op loopafstand van restaurants en winkels. Zeer prettige, verzorgde kamers met ruime badkamer en service gericht personeel. Bar ziet er niet super uit, maar je wordt erg prettige bediend,

• Verbleef: november 2014, reisde voor zaken
pincaro, Responsabile reception van Best Western Crystal Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 december 2014

Dear Guest, Thank you for your kind review. I am delighted that you found our staff lovely and friendly. Our aim is to always ensure our guests feel as welcome and as comfortable as possible. Once again thank you for such a nice review and we hope to have the pleasure of welcoming you back to the hotel in the future