Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.186)
Beoordelingen filteren
2.186 resultaten
Waardering van reizigers
1.291
742
104
32
17
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.291
742
104
32
17
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.186 beoordelingen
Beoordeeld op 5 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij verbleven 6 nachten in dit NH hotel in het centrum van Turijn. We hebben het verblijf als aangenaam, veilig, comfortabel en praktisch ervaren. Waarom 4 in plaats van 5 sterren - dat zat in een paar kleinere dingen.

Ligging: uitmuntend, midden in het centrum en toch heel rustig gelegen, je loopt overal snel naar toe, om je heen veel restaurantjes en bezienswaardigheden.

Inrichting: mooie hal (heeft iets weg van Shakespeare’s The Globe), snelle lift, uitzichtpunt op vijfde verdieping, kamers efficiënt en modern ingericht, goede bedden, zeer goede geluidsisolatie, goede airco (beetje lawaaiig en kon niet lager worden ingesteld dan 19 graden, wat ik een beetje te warm vind om in te slapen). Mooie badkamer met bad, twee wastafels, alle nodige badspulletjes en wat je nog meer nodig hebt, kun je aan de receptie vragen. Kluisje aanwezig - dat van ons ging helaas kapot. We mochten een andere kamer krijgen maar hebben ervoor gekozen onze waardevolle spullen in de hotelsafe in bewaring te geven.

Receptie: professioneel en behulpzaam. Beetje afstandelijk.

Ontbijt: ziet er schitterend uit en zeer welvoorzien, maar de kwaliteit laat naar onze smaak te wensen over. Eenmaal geprobeerd en daarna min of meer om de hoek beter en goedkoper ontbeten.

Waarom geen vijfde ster? De kwaliteit van het ontbijt vonden we tekortschieten, meer aandacht voor de presentatie dan voor de kwaliteit (Nescafé?). Een kapot kluisje dient gerepareerd te worden. De temperatuur in de kamer kan niet lager dan 19 graden worden gezet. Schoonmaak de ene dag beter dan de andere. Ontbijt kost €13 als je het reserveert en €16 als je niet reserveert, beetje miezerig voor zo’n mooi hotel. Geen informatiemap over het hotel aanwezig in de kamer. Geen handig stopcontact dat blijft werken als je weg bent: alles gaat dan uit, ook de airco.

Kortom, een goed hotel voor een prettig en veilig verblijf, maar men zou nog iets meer oprecht gastvrij mogen zijn.

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank 599jck
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Gabriella G, Direttore van NH Torino Santo Stefano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2019
Google-vertaling

Dear 599jck,

First of all, thank you for choosing NH Santo Stefano and for sharing your experience.

I regret we did not cover all your expectations but I would like to thank you for all the feedback that you provided, which is the most reliable method to monitor the service we offer and to improve any real problems that need to be developed, in order to achieve the satisfaction of our guests and provide an extraordinary service.

I hope to welcoming you soon in Torino and I wish you a pleasant summer

Best regards

Gabriella Grimaldi – General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 maart 2019

Mooi hotel. Gelegen op 5 minuten lopen van centrum. Mooie receptie en lobby. Vriendelijke personeel. Echter !! De foto's van de kamers op welke website dan ook zijn allen veel mooier en groter weer gegeven als in werkelijkheid. Ik had een 2 persoonskamer echter deze was echt superklein. Stond slechts een stoel. Stopcontact kapot, geen zak in afvalbak. Geen flesje water. Geen koffie voorzieningen. Geen prijslijst met (dure) minibar. Badkamer kleine en vieze kitranden. Voorzieningen zouden bij een 4 sterren hotel gelijk moeten zijn eender welke kamer ik boek. Voelde me echt weg gestopt in een soort hok. en dat deed afbreuk aan mijn fijne weekend in Turijn dat speciaal had moeten zijn voor mijn zoon.

Tevens aan achterzijde geluidsoverlast van parkeergarage

Jammer en zeker jammer dat er niets gedaan werd met mijn aanmerkingen ter plaatse. Dus achteraf zeggen kom nog een keer en boek dan een superior kamer vind ik totaal geen nette opmerking/oplossing.

Ondanks mooie ligging zoek ik volgende keer iets anders.

Kamertip: Achterzijde binnenplaats geluidsoverlast parkeergarage en rumoerige rokers
Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
2  Bedank Rudirun
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Gabriella G, Direttore van NH Torino Santo Stefano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2019
Google-vertaling

Dear Rudirun,

Thank you for choosing NH Santo Stefano and for sharing your experience with us and the other travelers.

As mentioned in our reply to your previous feedback, I do regret that the room you have booked did not meet your expectations and I do thank you for the feedback given, with regards to the maintenance issues that unfortunately you have experienced.

We do have different typology of rooms (from Standard Single to Suite) that vary both in size and amenities, as all our hotels worldwide: we do try to accommodate all guests’ requirements assigning the room that they have chosen upon reservation, but we are more than willing to change the room if a higher category is preferred or if it does not suit with the guests needs, depending on our availability.
I do confirm that we do not have coffee and tea facilities in all our rooms and that we do have to comply with NH Hotels standards concerning the room set up, but we are also undergoing to a constant soft restyling.

I’m sorry if you did not feel special, as this is one of our missions, and if we were not able to transmit to you how your needs and your comments are important for us.

I thank you, once again, for you feedback that will certainly help us to improve our standards

Best regards

Gabriella Grimaldi - General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 maart 2019 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel gelegen op centrale locatie in het oude centrum. Bijzondere architectuur en bijzonder comfortabele kamers. Ook geschikt voor minder validen. Ontbijt meer dan keurig verzorgd. Service onberispelijk. Parkeergelegenheid in eigen beveiligde garage.

Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde met familie
1  Bedank peterenmichel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Gabriella G, Direttore van NH Torino Santo Stefano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2019
Google-vertaling

Dear peterenmichel,

Thank you very much for the preference shown towards NH Santo Stefano during your stay in Torino and for sharing your experience.

I'm glad to read that you enjoyed our central location, close to the city's major attractions and worldwide known museums, but most of all our attentive service: myself and all the team are very grateful for your nice words!

We look forward to your next stay, we will do our best to satisfy your needs even more!

Arrivederci to another special NH Experience,

Gabriella Grimaldi - General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 januari 2019

Excellent hotel, zeer goed gelegen. Warm intérieur met veel gebruik van hout. Super goed ontbijt en fijn gepresenteerd. Personeel zeer vriendelijk . Mooie rustgevende kamers en zalig bad.Het was een waar genot.

Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
1  Bedank Brueghelpark
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Gabriella G, Direttore van NH Torino Santo Stefano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2019
Google-vertaling

Dear ribiltris,

Thank you very much for the preference shown towards NH Santo Stefano and for sharing your experience on the web.

I'm glad to read that you stay was as high as your expectations and that you enjoyed our central location, the rich buffet breakfast and the service offered by our staff.

We look forward to your next stay, arrivederci!

Gabriella Grimaldi - General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 augustus 2018 via mobiele applicatie

Prettig hotel op een centrale locatie, je loopt direct een gezellig pleintje op en een straat verder is het centrum. De service is professioneel. We kregen helaas geen informatie voor ons toeristische verblijf in de stad. Bij navraag kregen we wat folders. Vooral de locatie en de Europese ambiance zijn heel aangenaam.
De binnentuin is een prettige plek om even rustig een boek te lezen en ook daar zijn we goed verzorgd, door o.a. Eleonora.
Kortom, ik raad dit hotel zeker aan voor een verblijf in Turijn!

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde met een partner
2  Bedank veldhoenh
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Gabriella G, Direttore van NH Torino Santo Stefano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2018
Google-vertaling

Dear Veldhoenh,
Thank you very much for the preference shown towards NH Santo Stefano and for your very nice review!
We are glad that you enjoyed our location, in the heart of Turin and just a few minutes from most of the worldwide known museums, and our recently renovated outdoor area.
We look forward to welcoming you soon for another special NH Experience, Arrivederci!
Gabriella Grimaldi - General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken