Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.186)
Beoordelingen filteren
2.186 resultaten
Waardering van reizigers
1.291
742
104
32
17
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.291
742
104
32
17
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 2.186 beoordelingen
Beoordeeld op 13 maart 2019

Mooi hotel. Gelegen op 5 minuten lopen van centrum. Mooie receptie en lobby. Vriendelijke personeel. Echter !! De foto's van de kamers op welke website dan ook zijn allen veel mooier en groter weer gegeven als in werkelijkheid. Ik had een 2 persoonskamer echter deze was echt superklein. Stond slechts een stoel. Stopcontact kapot, geen zak in afvalbak. Geen flesje water. Geen koffie voorzieningen. Geen prijslijst met (dure) minibar. Badkamer kleine en vieze kitranden. Voorzieningen zouden bij een 4 sterren hotel gelijk moeten zijn eender welke kamer ik boek. Voelde me echt weg gestopt in een soort hok. en dat deed afbreuk aan mijn fijne weekend in Turijn dat speciaal had moeten zijn voor mijn zoon.

Tevens aan achterzijde geluidsoverlast van parkeergarage

Jammer en zeker jammer dat er niets gedaan werd met mijn aanmerkingen ter plaatse. Dus achteraf zeggen kom nog een keer en boek dan een superior kamer vind ik totaal geen nette opmerking/oplossing.

Ondanks mooie ligging zoek ik volgende keer iets anders.

Kamertip: Achterzijde binnenplaats geluidsoverlast parkeergarage en rumoerige rokers
Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
2  Bedank Rudirun
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Gabriella G, Direttore van NH Torino Santo Stefano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2019
Google-vertaling

Dear Rudirun,

Thank you for choosing NH Santo Stefano and for sharing your experience with us and the other travelers.

As mentioned in our reply to your previous feedback, I do regret that the room you have booked did not meet your expectations and I do thank you for the feedback given, with regards to the maintenance issues that unfortunately you have experienced.

We do have different typology of rooms (from Standard Single to Suite) that vary both in size and amenities, as all our hotels worldwide: we do try to accommodate all guests’ requirements assigning the room that they have chosen upon reservation, but we are more than willing to change the room if a higher category is preferred or if it does not suit with the guests needs, depending on our availability.
I do confirm that we do not have coffee and tea facilities in all our rooms and that we do have to comply with NH Hotels standards concerning the room set up, but we are also undergoing to a constant soft restyling.

I’m sorry if you did not feel special, as this is one of our missions, and if we were not able to transmit to you how your needs and your comments are important for us.

I thank you, once again, for you feedback that will certainly help us to improve our standards

Best regards

Gabriella Grimaldi - General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 maart 2019 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel gelegen op centrale locatie in het oude centrum. Bijzondere architectuur en bijzonder comfortabele kamers. Ook geschikt voor minder validen. Ontbijt meer dan keurig verzorgd. Service onberispelijk. Parkeergelegenheid in eigen beveiligde garage.

Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde met familie
1  Bedank peterenmichel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Gabriella G, Direttore van NH Torino Santo Stefano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2019
Google-vertaling

Dear peterenmichel,

Thank you very much for the preference shown towards NH Santo Stefano during your stay in Torino and for sharing your experience.

I'm glad to read that you enjoyed our central location, close to the city's major attractions and worldwide known museums, but most of all our attentive service: myself and all the team are very grateful for your nice words!

We look forward to your next stay, we will do our best to satisfy your needs even more!

Arrivederci to another special NH Experience,

Gabriella Grimaldi - General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 januari 2019

Excellent hotel, zeer goed gelegen. Warm intérieur met veel gebruik van hout. Super goed ontbijt en fijn gepresenteerd. Personeel zeer vriendelijk . Mooie rustgevende kamers en zalig bad.Het was een waar genot.

Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
1  Bedank Brueghelpark
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Gabriella G, Direttore van NH Torino Santo Stefano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2019
Google-vertaling

Dear ribiltris,

Thank you very much for the preference shown towards NH Santo Stefano and for sharing your experience on the web.

I'm glad to read that you stay was as high as your expectations and that you enjoyed our central location, the rich buffet breakfast and the service offered by our staff.

We look forward to your next stay, arrivederci!

Gabriella Grimaldi - General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 augustus 2018 via mobiele applicatie

Prettig hotel op een centrale locatie, je loopt direct een gezellig pleintje op en een straat verder is het centrum. De service is professioneel. We kregen helaas geen informatie voor ons toeristische verblijf in de stad. Bij navraag kregen we wat folders. Vooral de locatie en de Europese ambiance zijn heel aangenaam.
De binnentuin is een prettige plek om even rustig een boek te lezen en ook daar zijn we goed verzorgd, door o.a. Eleonora.
Kortom, ik raad dit hotel zeker aan voor een verblijf in Turijn!

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde met een partner
2  Bedank veldhoenh
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Gabriella G, Direttore van NH Torino Santo Stefano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2018
Google-vertaling

Dear Veldhoenh,
Thank you very much for the preference shown towards NH Santo Stefano and for your very nice review!
We are glad that you enjoyed our location, in the heart of Turin and just a few minutes from most of the worldwide known museums, and our recently renovated outdoor area.
We look forward to welcoming you soon for another special NH Experience, Arrivederci!
Gabriella Grimaldi - General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 juli 2018

Wat een adembenemend luxueus hotel, een architectonisch meesterwerk.
De inkomhal is zo indrukwekkend en magnifiek geconstrueerd dat je er eindeloos kan naar kan kijken.
Het inchecken verliep zeer professioneel maar niet zakelijk, de verwelkoming was vriendelijk en we kregen voldoende informatie.
Er stond voor de gasten ook een klein buffetje klaar met fruitig fris water, appels en wat zoet. Dit was zeker een meerwaarde en wordt door de gasten zeker gewaardeerd.
We waren nog niet helemaal bekomen van de inkomhal en werden ook weer enthousiast over onze kamer.
Wat een moderne en strakke inrichting, alles was kraakproper en het interieur was vijfsterren waard.
Alles was aanwezig ( Eigenlijk te veel om op te sommen ) een houten vloer ( Veel hygiënischer dan een vast tapijt ) een ruim tweepersoonsbed met twee kussens per persoon, een ruim assortiment van drankjes en versnaperingen uiteraard werden de drankjes gekoeld in je persoonlijke koelkast.
Je kon je persoonlijke spullen opbergen in een safe in je kamer.
De airco was een welgekomen verfrissing en de badkamer daar was alle confort aanwezig ( Handdoeken, NH verzorgingsproducten, haardroger... ).
Toch nog even melden dat de kamer heel wat vierkante meters had zodat er een zee van ruimte was.
Het cleaningsteam krijgt ook een pluim, ze waren niet alleen vriendelijk maar alles werd met de nodige deskundigheid gereinigd.
En dan het ontbijtbuffet, dit is met geen pen te beschrijven wat een variatie aan kwaliteitsproducten.
Je komt niets tekort en de presentatie van de ingrediënten werden met de nodige visie opgesteld.
Dit hotel heeft recht op vijfsterren ze verdienen dit, hopelijk wordt dit ooit onder dezelfde of nog betere voorwaarden werkelijkheid ( Stilstaan is achteruit gaan ! ).
Parkeren is ook goed geregeld, je staat er veilig achter een gesloten metalen hek.
Ook de ligging van dit NH hotel is een troef, het heeft een historische ligging en vele bezienswaardigheden zijn in de nabijheid.
Zijn er dan geen nadelen?
Toch wel, de prijzen zijn fors ( Ook voor de parking ) maar je krijgt wel waar voor je geld!
Ik ben en blijf een fan van de NH hotels, ik heb in vele steden al van NH hotels gebruikt gemaakt.
Suggestie! Blijf aan de NH kwaliteit werken, blijf bij nieuwe NH hotels origineel en unieke locaties zoeken, probeer ook eens een scherpe analyse te maken van de verblijfprijs.

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank 996walterh
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Luca R, Responsabile reception van NH Torino Santo Stefano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2018
Google-vertaling

Dear Walter H,

First of all, thank you for choosing NH Santo Stefano!
We are happy to hear that you had a nice Experience with us, thank you for sharing it with other travelers.
We appreciate your comments on the cleanliness and décor of the Hotel and as you said thanks to our strategic location, in the heart of Torino, it is possible to visit the main attractions of the city just walking.
The AntiOx Breakfast Buffet is a must to try! Nothing is better than starting the day with a big range of delicious products.
We really hope to see you again. The next time we will do our best to satisfy your needs even more.
Thank you again for your comment,
Arrivederci!

Luca Rolfo - Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken