18 juni 2018 beoordeeld

Dit is een perfect hotel voor een bezoek aan Turijn. Echt een hoek om en je staat op een heel leuk pleintje met restaurants en barretjes. Alles is op loopafstand. Een heel leuk centrum. Wij waren met 3 stellen. Wij vonden allen Turijn een onontdekte parel in Italie. Niet volgepropt met toeristen maar gewoon leuke Italiaanse stadsbewoners. Via VVV erg leuke rondleiding met gids geboekt. Het Santa Stefano Hotel is mooi, niet zo massaal met leuke details. Kamers mooi en schoon. Bedden prima. Personeel attent.Ontbijt goed. Kortom een aanrader.

Kamertip: Geen special kamer gekozen maar was prima. Typisch Italiaans uitzicht.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Luca R, Responsabile reception van NH Torino Santo Stefano, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2018

Dear Lia-mei2018,

First of all thank you for choosing NH Santo Stefano and sharing your Experience.
We are happy to hear that you had a memorable Experience with us.
We appreciate your wonderful comments on the cleanliness and décor of the Hotel, on service and on our team... THANK YOU!!
The AntiOx Breakfast Buffet is a must to try! Nothing is better than starting the day with a big range of delicious products!
We really hope to see you again. The next time we will do our best to satisfy your needs even more.
Thank you again for your comment,
Luca Rolfo - Front Office Manager

13 september 2017 beoordeeld

Geweldige kamer, koninklijk bed, en voortreffelijk ontbijt. Locatie in het oude centrum. Parking naast het hotel. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Prachtig uitzicht on top of te roof van het hotel.

Kamertip: Vraag naar superior XL
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Matteo_Sferrino, Direttore van NH Torino Santo Stefano, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 september 2017

Dear Guest,

In behalf of all the Staff, we would like to thank you for your nice comment!

I am very glad to hear you have enjoyed our hotel more than once!

We are looking forward to welcoming you soon again!

Arrivederci!

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren in juli 2017 een paar dagen in dit hotel, dat nabij diverse bezienswaardigheden, winkels en eetgelegenheden ligt (om de hoek is een leuk pleintje met verschillende restaurants en een goede ijssalon).
De hotelkamer was ruim en mooi, en de service van het hotel was gewoon heel goed.
Enige kritiekpunten: parkeren is relatief duur; in de ontbijtruimte is geen verse koffiemachine (dus of thermoskan of bestellen).
Verder is het jammer dat het hotel geen zwembad heeft.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Matteo_Sferrino, Direttore van NH Torino Santo Stefano, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2017

Dear Guest,

I would like to thank you for your nice comment!

I am very glad to hear you have enjoyed our hotel rooms and breakfast.

As we always strive for delivering excellent service and memorable experience, your positive feedback is indeed encouraging for us to continue doing our best to look after our guests.

I really hope to see you soon.

28 juli 2017 beoordeeld

Zeer centrale ligging,veel te voet te doen! Goed hotel,goed ontbijt,vriendelijk personeel.Bar weinig te doen maar door centrale ligging waren vele gelegenheden zowel terrassen als restaurants in nabijheid.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Matteo_Sferrino, Direttore van NH Torino Santo Stefano, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2017

Sehr geehrter Gast,

Vielen Dank dass Sie unseren Kundendienst kontaktiert haben und dass Sie Ihre Erfahrung im Hotel "NH Santo Stefano" geteilt haben.
Ein wichtiges Ziel für uns ist den besten Service zu jeder Gelegenheit zu bieten.

Wir bedanken uns nochmals dass Sie uns Ihre Eindrücke gesendet haben, damit haben wir die Möglichkeit unsere Strukturen immer zu verbessern.

Wir hoffen Sie bald in unserem Hotel zu willkommen und stehen für weitere zur Ihrer Verfügung .

Mit besten Grüßen,

Arrivederci!

3 juli 2017 beoordeeld

Santo Stefan is de perfecte ligging voor een bezoek te voet aan de stad. Het ligt vlak bij de kathedraal en het koninklijk paleis. We verbleven er twee nachten.
Er is een beveiligde parking (betalend) voorzien. Het is een afgesloten deel van de publieke parking en is direct met een lift bereikbaar.
De kamers waren fris (noodzakelijk gezien de hittegolf), mooi ingericht en ruim.
De wifi werkte behoorlijk maar toch eerder traag. De kamervloer was in parket wat voor een druk stadshotel toch hygiënischer is dan een vloertapijt.
Het ontbijt (kon ook buiten gebruikt worden) was volledig en de capuccino werd vers
gezet op vraag.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Matteo_Sferrino, Direttore van NH Torino Santo Stefano, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juli 2017

Dear Guest,

Thank you for taking the time to write about your experience at the hotel NH Santo Stefano on Tripadvisor.

Your kind comments are greatly appreciated. Customer care is amongst our highest priorities and it is always gratifying to receive such praise.

I am pleased that you have chosen our hotel for your stays in Turin and I would like to thank you once again for your support.

I hope that I will have the pleasure of welcoming you in the future again in our hotel. Kind regards.