1 november 2015 beoordeeld

Dit hotel ligt op loopafstand van het station en het centrum. Wij hadden een mooie kamer op de bovenste verdieping, knus en gezellig. Vanaf 7 uur staat er een lekker ontbijt klaar, verse producten worden de hele ochtend aangevuld. Helaas is er een koffie automaat en geen verse italiaanse cappuccino. Verder is alles perfect!

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
16 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik logeerde 3 nachten in Urbani. Het ligt vlakbij het Porta Nuova station en gunstig ten opzichte van veel bezienswaardigheden. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Toen mijn oorspronkelijk kamer voor mij minder toegankelijk bleek, kreeg ik direct een andere. Het bed had iets comfortabeler mogen zijn maar verder een prima, plezierig hotel.

Verbleef: september 2015, reisde alleen
12 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is niks bijzonders maar dat mag je ook niet verwachten gezien de prijs.
Kamer is normaal. Douche is klein.
Bedden zijn niet prettig (wat hard) maar dat is ieder voor zich.
Personeel is wel aardig.
Ligging is erg dichtbij treinstation porto nuovo. Dat is wel fijn als je met de trein reist.

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
12 oktober 2014 beoordeeld

Voor een bezoek aan Torino is dit hotel ideaal gelegen. Geen grote maar wel comfortabele kamer en netjes verzorgd.
Ontbijtbuffet waar niets op aan te merken valt... zeer vriendelijk personeel...
Centrum van Torino op wandelafstand binne de 10 minuten.

• Verbleef: september 2014, reisde met een partner
30 september 2014 beoordeeld

hotel heeft alle basis faciliteiten en ligt redelijk centraal t.o.v. centrum. Prijs kwaliteit verhouding ok. Kamers zouden wel weer wat aandacht kunnen krijgen want zijn nog precies zoals 1,2,3 en 4 jaar geleden

Verbleef: september 2014