Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.439)
Beoordelingen filteren
1.439 resultaten
Waardering van reizigers
228
664
372
130
45
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
228
664
372
130
45
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.439 beoordelingen
Beoordeeld op 3 september 2019

Bij aankomst bleek het zwembad buiten gebruik . Als we dit hadden geweten hadden weer omgeboekt. Om met de tram naar het centrum te gaan moet je door een erg slechte wijk wat geen goed gevoel geeft.
Hotelkamer was wel in order, het restaurant is erg prijzig voor de kwaliteit die je krijgt. Tegenvallend menu en erg ongezellig.

Datum van verblijf: augustus 2019
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Bert-Jan B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
giuliocesarec2017, General Manager van Novotel Torino Corso Giulio Cesare, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019
Google-vertaling

Lieber Gast,

Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Auch wenn wir es bedauern, dass Sie keine besseren Erfahrungen bei uns gemacht haben, hilft uns Ihre Beurteilung dazu zu lernen und uns zu verbessern. Wir arbeiten daran, es unseren Gästen an nichts fehlen zu lassen. Wenn Sie uns die Chance geben, Ihr Vertrauen zurück zu gewinnen, garantieren wir Ihnen, unser Bestes zu geben, damit Sie genauso gute Erfahrungen mit uns machen können, wie andere Gäste.

Mit freundlichen Grüßen,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 augustus 2019

Gastvrije ambiance en service gericht personeel met veel geduld.
Prima kamers en fijne bedden.
Je voelde je echt gewaardeerd als gast.
Het eten was een fijne verrassing en zeker de moeite waard.
Staat in ons boekje om nog eens te verblijven.

Datum van verblijf: augustus 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank evanhamburg
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 april 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel. Vriendelijke ontvangst. Mooie, propere kamer. Lekker uitgebreid ontbijtbuffet (kleine opmerking: stofzuigen in de zaal ernaast is enorm storend). Centrum te bereiken met de tram aan € 1,5 per rit.

Datum van verblijf: april 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Foantje
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 augustus 2017 via mobiele applicatie

Even duidelijk stellen; we hebben dit hotel zelf niet gekozen, dit was een kado maar aangezien we vrij veel op hotel gaan wil ik ook Novotel Torino even reviewen. Vermoedelijk is dit een prima tussenstop voor gezinnen op doorreis (eigen parking, zwembad, kinderen gratis). Als koppel op citytrip vind ik dit hotel minder geschikt. Omdat het toch vrij veraf gelegen is, verspil je wel wat tijd met telkens naar het centrum te rijden. De tram passeert er wel op geregelde tijdstippen.
Over het hotel zelf; de goede punten zijn vooral; de zeer vriendelijke en professionele ontvangst, we hadden een ruime kamer, het bed was van prima kwaliteit, nette badkamer. Minder is het kapotte licht in de badkamer en de lift die wel heel slecht is afgesteld. Ook het ontbijt was zeer basic en alles proefde tamelijk industrieel.

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank kathykimpe
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Giulio Cesare C, General Manager van Novotel Torino Corso Giulio Cesare, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2017
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.

Sincerely,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 augustus 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt 3-4 km van het centrum. Je hebt een tram die je er snel brengt. Service is ok maar roeien zonder riemen. Ontbijt is industrieel: fruitsapautomaat (siroop). Koffieautomaat en zelfs industriele eiren. Kamer heeft goede airco en bed. Maar versleten: gaten in gordijnen, kapotte douchekop en flikkerende TL lampen. Nee dank je.

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 831gertd
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Giulio Cesare C, General Manager van Novotel Torino Corso Giulio Cesare, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2017
Google-vertaling

Dear guest,

Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Torino Corso Giulio Cesare. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.

At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.

We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

Sincerely,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken