Beoordeeld op 24 mei 2018

We verbleven 3 nachten in het begin van de week en om af te sluiten nogmaals 1 nacht in dit hotel. We kregen 2x dezelfde kamer, wij kregen dit aanbod van het hotel zelf. Heel tof.
Het ligt vlakbij het station waar de TGV aankomt, dat is dus zeker comfortabel. Ondanks het feit dat het iets verder afgelegen is van het centrum, deden we alles te voet, het was goed te doen.
De kamer was dik in orde, ruim bed, goede badkamer. Het ontbijt was buitengewoon lekker, er was veel keuze, voldoende plaats voor iedereen. De koffie was lekker. Er was voldoende fruit voorzien.

Datum van verblijf: mei 2018
NH_TORINO_CENTRO, Direttore van NH Torino Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2018

Beste Dorine
Hartelijk dank voor het schrijven van een review. Wij zijn blij te lezen dat u hebt genoten van de goede locatie van het hotel en dat de service aan de standaarden heeft voldaan. Wij zijn blij dat u hebt genoten van het ontbijt . Wij kijken ernaar uit u wederom te mogen verwelkomen bij NH Torino Centro.

Met gastvrije groet,

Ettore Scuteri - G.M.

Beoordeeld op 28 augustus 2017 via mobiele applicatie

1 van de twee kamers was nog niet klaar toen denim 1530 aankwamen. Twee nachten geslapen. Prima hotel. Prima ontbijtbuffet. Koffie uit machine, hoewel ik ook mensen heb gezien met een " lekkere" koffie. Ik weet niet of dat erbij was inbegrepen. Vanaf het centrum inderdaad wel 1,5 km. Veel gelopen, maar ook een taxi genomen ong 8-10€ betaald, soms ook wel eens lekker.

Datum van verblijf: augustus 2017
NH_TORINO_CENTRO, Direttore van NH Torino Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2017

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your experience at the hotel NH Torino Centro on Tripadvisor. I am pleased that you have chosen Turin and our hotel for your week wnd and i would like to thank you once again for your support.
I hope to have the pleasure of welcoming you in the future again in our hotel.

Kind regards.
Ettore Scuteri - G.M.

Beoordeeld op 9 augustus 2016

Ik heb twee nachten in dit hotel geslapen, met 3 dagen tussen. Ik kreeg dus twee keer een verschillende kamer. Beide kamers waren in vrijwel dezelfde staat.

Dit hotel heeft dringend een update nodig! Het tapijt in de gang (2e verdiep) ligt niet goed vast en heeft overal plekken. De kamers zijn blijven steken in de jaren '80, weinig stopcontacten en trage WiFi. Voor snellere WiFi wordt een kleine €10 gevraagd, maar die is nauwelijks sneller. Boven en onder de ventilatie/airco bevonden zich ook (vocht)plekken.

Ook de badkamers hangen nog in een eighties-sfeertje. Bad/douche, bidet (wie gebruikt dit nog!?) en een wastafel. Het bad/douche heeft z'n beste tijd gehad. In 1 kamer waren ook bruine plekken te zien op het plafond boven het bad.

Het ontbijt was dan wel weer voortreffelijk, veel keuze en verse producten.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 28 juli 2016

Mooi hotel met ruime slaapkamers. Kwaliteit - prijsverhouding komt goed overeen. Het ontbijt was heerlijk, voldoende keus (koffie van Lavazza). Centraal gelegen aan een drukke weg (betaald parkeren voor de deur). Parkeergarage hotel is best prijzig.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Beoordeeld op 7 april 2016

Kamers zijn dik in orde. De algemene ruimtes kunnen wel een update gebruiken.
Een dikke pluim voor de zeer vriendelijke staf, alles wordt snel en goed geregeld. Punt van verbetering voor de verwarming die niet echt goed te regelen is.

Datum van verblijf: april 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken