Beoordeeld op 22 augustus 2019 via mobiele applicatie

Tijdens het inchecken als verrassing een upgrade gekregen, prachtige & ruime kamer. Heerlijk en gezellig diner gehad in het hotel, tevens complimenten voor het ontbijt. Al met al ; complimenten voor de service... en dat van iedereen!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 11 augustus 2019 via mobiele applicatie

Makkelijk aan te rijden, hadden goede en veilige parkeerplaats voor het hotel.

De kamers zijn echt groot en de medewerkers doen hun best om het verblijf aangenaam te maken...ook in de tropische tuin met een lekker drankje...en de volgende dag bij het goede ontbijt buffet.

Het dak "race/test" circuit is een mega aanrader maar het winkelcentrum in het gebouw heeft haar beste tijd gehad.

Je loopt in 5 min naar de metro en je bent in 10min in hartje centrum...kortom; heerlijke plek voor een paar overnachtingen.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 7 augustus 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel is ideaal gelegen als je met de auto op reis bent en Turijn wilt bezoeken. Je hoeft niet het volle centrum binnen te rijden, ligt iets meer aan de buitenkant, maar de metro stopt quasi net voor de deur. Mooi hotel, uitgebreid ontbijtbuffet, grote kamers. Het hotel zit in het oude Fiat-gebouw. Daarnaast kan je op de site ook een groot winkelcentrum terugvinden, een klein museum met kunst van de familie Agnelli (eigenaars fiat) en de testbaan van fiat op het dak.
Als hotelgast mag je dat museum gratis bezoeken en kan je ook ineens een wandelingetje maken op de oude testbaan op het dak. Het is aan te raden om hier eens wat tijd voor vrij te maken! Eately (een grote foodhal waar je ook iets kan eten en honderden etenswaren kopen) is de moeite en ligt op 5 minuten stappen van het hotel. Ook andere lekkere restaurantjes in de buurt te vinden. Enige minpuntje is dat de rest van de wijk niet echt de mooiste kant van Turijn is, het is een buitenwijk met oudere gebouwen.

Datum van verblijf: juli 2019
Lingotto-Hotels, Responsabile reception van NH Torino Lingotto Congress, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2019

Dear an_snoeck, thank you very much for taking time to share your experience at NH Lingotto Congress.
It is such a pleasure for me to see we were able to meet your expectations. I truly hope to have the pleasure to welcome you back soon. Warm regards,

Maria Luisa Scrugli
Front Office Manager

Beoordeeld op 5 augustus 2019

een geweldig mooi hotel op een unieke locatie met een maximum aan comfort! 3 avonden genoten van heerlijk eten en de aandacht van het bijzonder vriendelijke personeel. echt een aanrader voor een verblijf in Turijn!!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Beoordeeld op 31 mei 2019

Pluspunt van dit hotel is zonder twijfel de zeer goede locatie voor wie met de wagen naar Turijn komt, je hoeft met de auto niet het centrum in en hebt een metrohalte voor de deur. Supermarkt net om de hoek, tegenover Eataly, groot winkelcentrum in zelfde gebouw als hotel. Geen echt gezellige cafeetjes in de buurt. Wel een zeer eenvoudig maar lekker restaurarntje met lokale keuken (Osteria del Fiat), enkel voor wie wat Italiaans spreekt evenwel.
Nog pluspunten van het hotel : ruime kamers, zeer vriendelijk kamerpersoneel, personeel bar/eetzaal ook best ok.

Negatieve evolutie sinds vorig bezoek (2016) een gans andere ervaring evenwel qua front office /receptie, in 2016 vriendelijke check-in en spontane uitleg, nu nors onthaal en 2 uur gesukkel eer we ingecheckt waren, uiteindelijk zelfs niet in de kamers die we besteld hadden. We een half jaar op voorhand 2 aansluitende boekingen voor 4 kamers gedaan en de receptie had niet de moeite gedaan de boeking te controleren ondanks vermelding van alle referentienummers bij onze boeking. Bij het verlaten van het hotel nog eens extra vermeld, maar geen reactie.
Misschien tekenend en nooit gezien in een hotel ; het personeel van back office/front office kwam 's ochtends koffie drinken in de ontbijtruimte en bleef in groep staan babbelen voor de koffiemachine zodat de hotelgasten niet door konden. Raar.

In 2016 was het tuinterras open voor een hapje en een drankje, nu leek dit gesloten. Het restaurant was quasi leeg.

Spijtig ook dat het hoetl geen afgescheiden ontbijtruimet voorzien had voor de Amerikaanse studenten die op bezoek waren en waarvan de begeleidende leerkrachten het nodig vonden om al roepend instructies te geven aan de groep.

Conclusie : als ik terug met de auto naar Turijn ga, keer ik terug naar deze buurt (Lingotto). Ofwel naar ditzelfde hotel, hopend op dezelfde superervaring als in 2016. Ofwel net om de hoek in het Hilton, dat in hetzelfde gebouw om de hoek zit. (DoubleTree by Hilton Turin Lingotto).
Voor wie met de trein komt is Turin Palace vlak naast het station in dezelfde klasse een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2018