Beoordeeld op 8 juli 2019

Het ontvangst was niet echt vriendelijk. Parkeren niet evident. Onze kamer op de 6° verdieping was netjes maar verouderd en kwam niet overeen met de foto's vd website. Het lawaai op de kamer was niet te verdragen, waarschijnlijk de airco boven op het dak vlak boven ons hoofd. Uiteindelijk, na 3 keer aan de balie ons beklag te doen, kregen we een andere kamer. Dit probleem moet toch gekend zijn, waarom geeft men dezedan nog aan klanten !
Hotel was gelegen aan enorm drukke baan maar wel op wandelafstand vh oude centrum.
Ontbijt ondermaats, zeker geen 4 sterren waard !

Kamertip: Vraag een kamer op eerste of 2° verdieping. Weiger 6° en lees voldoende reviews over de verdiepingen tussen 2 en 6 ....
Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 26 september 2018

Wij verbleven twee nachten in Hotel Diplomatic. Een mooie, ruime comfortkamer op de 2e etage met een mooi dakterras. Moderne badkamer. Redelijk harde matras, maar comfortabel. Kluisje en minibar op de kamer. Goed ontbijt met voldoende keuze.

Kamertip: Comfortkamer
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 26 juli 2018

Fijn schoon hotel met ontbijt. Dit werd gratis aaangeboden door het hotel. Ligt prima gelegen in de stad, met parkeer mogelijkheden romdom hotel. Je kan eventueel de bus pakken naar het centrum. 4ster

Beoordeeld op 26 juli 2018 via mobiele applicatie

Ideaal gelegen vlakbij treinstation Porta Susa, metro, buslijnen en deelfietsstations. Kamers in orde, netjes, geen balzaal maar dat is ook niet nodig. Mini-bar op de kamer, maar geen kluisje. Badkamer in orde, douche. Ontbijt ook in orde, maar een 2e koffie-automaat zou de occasionele wachtrijen kunnen verminderen. Personeel zeer vriendelijk. Een klein probleempje in de badkamer (een starter van een TL lamp die lawaai maakte) werd onmiddellijk en met de glimlach opgelost. Voor een volgend bezoek overwegen we zeker om hier terug te keren.

Beoordeeld op 26 juli 2018

Een paar defectjes in de kamer werden na de melding onmiddellijk opgelost. Propere kamers en dito badlinnen.
Eén koffieapparaat in de ontbijtruimte is te weinig voor zo’n groot hotel. Het hotel is zeer goed gelegen voor uitstapjes naar het centrum. Alhoewel zeer kort bij het station, is er niet vna overlast en is het er zeer rustig.

Kamertip: Kamer is niet groot maar zeer proper, evenals de badkamer. Geen geluidsoverlast.