“Niet voorbij lopen, maar gaan zitten op het terras!”
Beoordeling van Enoteca RE DI Coppe

Enoteca RE DI Coppe
Geclassificeerd als nr. 7 van 41 Restaurants in Orta San Giulio
10 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de derde keer kwamen we hier. De eerste keer waren we op onderzoek uit voor onze bruiloft, de tweede keer hebben we de vrijdag voor onze bruiloft deze Enoteca afgehuurd voor onszelf en familie en vrienden. De laatste keer kwamen we terug om weer heerlijk in orta te kunnen genieten, en dan kan je dit plekje echt niet overslaan.
Heerlijke wijnen, goede plek op het plein, en je krijgt er altijd iets lekkers bij geserveerd. Bediening super vriendelijk. Zoals het moet zijn!

6 juni 2017 beoordeeld

Geweldige plek met uitzicht op het meer. We hadden met z'n tweeën een kaasplankje en een verzameling verschillende soorten worst. Heerlijke Gewürztraminer erbij en genieten maar!

17 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier krijg je de gelegenheid om een leuk aperitiefje te hebben. Terrasje met lekker wijntje en wat lekkers dat er gratis bij wordt gegeven. De wijn lijkt dus wat duurder dan in België, maar je krijgt er waar voor je geld

3 juli 2015 beoordeeld

Leuk adresje voor een lekkere lunch met verschillende hapjes , lokale specialiteiten en een goed glas wijn , en dat alles tegen een korrekte prijs ...

2 februari 2015 beoordeeld

Deze wijnbar is gelegen aan het pittoreske dorpsplein. Het assortiment aan wijnen is bijzonder divers de eigenaar zorgt er altijd voor dat je precies de wijn krijgt waar je zin in hebt.
De hapjes passen er perfect bij en de sfeer is altijd gemoedelijk.
Binnen is het super sfeervol en er is een open haard.
Ik kom zeer regelmatig (7x per jaar) in Orta en dit is mijn ultieme lievelingsplek.
Italiaanse hartelijkheid in combinatie met zalige wijnen en hapjes.

• Sfeer

Reizigers die Enoteca RE DI Coppe bekeken, bekeken ook

Orta San Giulio, Province of Novara

In Enoteca RE DI Coppe geweest? Deel je ervaringen!