“Heerlijk”

Lekker ambachtelijk ijs!
Lekkere focaccia!
Mooi ingerichte zaak.
Vriendelijke bediening.
Met diverse dieetwensen kan rekening gehouden worden.

Datum van bezoek: augustus 2017

23 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ijs. Onze favorieten: amarena, stracciatelli, pistacchio en nocelli! Ook een ontzettend aardig stel achter de counter.

Datum van bezoek: september 2016
12 september 2016 beoordeeld

Na een bezoekje aan het Orta meer hebben wij hier een heerlijk ijsje gehaald. Wat mij betreft het lekkerste ijsje die ik tot nu toe in Italië heb gegeten. Het is duidelijk dat ze het ijs zelf maken met verse ingredienten. Het perzik ijs was verrukkelijk en smaakt echt naar perzik.

Datum van bezoek: september 2016
1 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel lekkerder ga je het ijs niet vinden. Heerlijk zelfgemaakt ijs en prima smaken. Openingstijden zijn ideaal om na het eten in een ander stadje nog even langs te rijden. Wij rijden er graag voor om!

Datum van bezoek: augustus 2016
5 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat kunnen de italianen toch een lekker ijs maken. Deze tent heeft echt uitstekend ijs. Vlakbij de rotonde die naar Orto gaat.

Datum van bezoek: mei 2016

Reizigers die AgriGelateria bekeken, bekeken ook

Orta San Giulio, Province of Novara

In AgriGelateria geweest? Deel je ervaringen!