“Excellent!”

Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Dessert in Orta San Giulio
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
23 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ijs. Onze favorieten: amarena, stracciatelli, pistacchio en nocelli! Ook een ontzettend aardig stel achter de counter.

Schrijf een beoordeling

12 september 2016 beoordeeld

Na een bezoekje aan het Orta meer hebben wij hier een heerlijk ijsje gehaald. Wat mij betreft het lekkerste ijsje die ik tot nu toe in Italië heb gegeten. Het is duidelijk dat ze het ijs zelf maken met verse ingredienten. Het perzik ijs was verrukkelijk en smaakt echt naar perzik.

1 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel lekkerder ga je het ijs niet vinden. Heerlijk zelfgemaakt ijs en prima smaken. Openingstijden zijn ideaal om na het eten in een ander stadje nog even langs te rijden. Wij rijden er graag voor om!

5 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat kunnen de italianen toch een lekker ijs maken. Deze tent heeft echt uitstekend ijs. Vlakbij de rotonde die naar Orto gaat.

17 juli 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ijs al sinds vele jaren. Vaste plek als we aan het Orta meer zijn. Vriendelijke bediening en op vraag van dochter wordt ook weer het mint ijs gemaakt!

Reizigers die AgriGelateria bekeken, bekeken ook

Orta San Giulio, Province of Novara

In AgriGelateria geweest? Deel je ervaringen!