“bij de oma's”

Geclassificeerd als nr. 25 van 42 Restaurants in Orta San Giulio
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 augustus 2017 beoordeeld

wij gingen hier eten na op de kaart te hebben gekeken. Er waren twee oudere dames die het restaurant runden. Het geheel was een beetje vergane glorie. We begonnen met een mand vol brood en soepstengel.De voorgerechten waren, buiten de meloen met ham, te uitgesproken van smaak. Mogelijk aangepast aan de smaak van toen?
Bij de hoofdgerechten was dit ook een beetje ons gevoel. We hebben geen dessert meer genomen maar een ijsje op de straat.

21 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vergane glorie vind ik. Locatie is top aan het water met uitzicht op het eiland. Het eten en de service etc vind ik alleen matig en niet wat het zou moeten zijn. Er zijn veel betere opties in Orta

15 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant heeft een mooie ligging aan het water, waardoor je erg goed kan genieten van het mooien uitzicht. Het eten is er erg goed. Vooral de lunch kaart is erg lekker.

3 augustus 2016 beoordeeld

Restaurant met zicht op het meer, gezellig en ouderwets.
lekkere gerechten, en la mama houdt permanent zicht op personeel en gasten.

4 juni 2015 beoordeeld

Mooie en gezellige locatie aan het water.vriendelijke en vlotte bediening .lekker gegeten aan een mooie prijs.

Reizigers die Ristorante Leon D'Oro bekeken, bekeken ook

Orta San Giulio, Province of Novara

In Ristorante Leon D'Oro geweest? Deel je ervaringen!