“Wat een uitzicht.... eten en wijn meer dan prima”
Beoordeling van Ristorante Venus

Ristorante Venus
Geclassificeerd als nr. 20 van 41 Restaurants in Orta San Giulio
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
25 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vele malen inmiddels bij Venus in Orta gegeten en iedere keer was het eten heerlijk. Van een heerlijke pizza met fles wijn op het terras ( ook op zonnige winterdagen) tot een uitgebreid menu ( met bijpassende wijnen). Uitzicht is van beide terrassen prachtig over het Lago d’Orta. Voor ons een vaste locatie om te gaan lunchen tijdens ons verblijf in Italie. Mocht je in de buurr zijn: zeker de moeite waard. Naast toeristen ook veel locale bewoners.

17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant met 2 verschillende terrassen , eetgelegenheden
Aan de straatkant en zijkant een terras en aan de kant van het water
Zonder reservering kwamen wij aan de zijkant terecht
Druk maar personeel kon alles goed bijhouden
Eten is prima met voor ons gevoel erg grote porties antipaste,primi en secundi.
Grote wijnkaart met prima wijn voor schappelijke prijzen.
Eten was goed en de service en lokatie nog beter

4 augustus 2017 beoordeeld

We hebben hier een hoofdgerecht en dessert genomen. Op zich was het eten goed maar de porties erg klein, voor de prijs. Wat op je bord kwam was het dan ook. geen bijgerechten.

2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een mooi plein in een prachtig dorp met een geweldig uitzicht lekker gegeten. Het was druk. Mensen wachten op een tafeltje. Het personeel doet er alles aan om iedereen van dienst te zijn. De ravioli en pizza smaakten prima.

22 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas is deze locatie een toeriste plek geworden!! Voorheen een heerlijk restaurant met aandacht voor de keuken, nu alleen nog aandacht voor de toerist!!

Reizigers die Ristorante Venus bekeken, bekeken ook

Orta San Giulio, Province of Novara

In Ristorante Venus geweest? Deel je ervaringen!