“Feestje”
Beoordeling van Osteria del Diavolo

Osteria del Diavolo
Reserveren met
Osteria del Diavolo is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 6 van 354 Restaurants in Asti
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet alleen de bediening, ook het eren top. Mooie lokale gerechten met heerlijke dito wijnen. Aanrader voor iedereen

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant heeft ons aangenaam verrast met de lokale keuken die zeer goed bereid werden. Van voorgerecht tot dessert top gegeten. Personeel was heel vriendelijk. Zeker een aanrader!

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder reserveren vielen we hier op een maandagavond binnen. De buitenkant van het restaurant ziet er niet helemaal uitnodigend uit, maar de binnenkant des te meer.
Heel lekker eten, voor een zeer betaalbare prijs! ( 2x 3 gangen + 1 fles wijn + 1 fles water => 72 eur)
Zeer vriendelijk personeel!

19 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier met 2 pubers heerlijk gegeten. Restaurant ligt iets buiten het centrum, maar als je buiten kunt eten zit je schitterend voor een kerkje. De bediening is vriendelijk en spreekt goed Engels. Er is ook een Engelstalige menukaart aanwezig. De tonijntartaar met ricotta was erg goed en van de andere gerechten waren de lamskoteletjes en biefstuk in broodkorst ook erg goed. Mooie wijnkaart met ook redelijk aantal wijnen per glas. Al met al uitstekende prijs kwaliteit verhouding

2  Bedank Hoekstra Portof... A
26 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant ligt een beetje uit het centrum van de stad maar het is zeker de moeite om het te zoeken. De ontvangst is vriendelijk, het terras aangenaam. De gerechten zijn erg origineel maar gaan steeds terug op het terroir van Piemonte. We aten oa een tartaar van aubergines, een zoet/zuur gerecht met kip en baccala, en een heerlijke panacotta.

Reizigers die Osteria del Diavolo bekeken, bekeken ook

Asti, Province of Asti

Asti, Province of Asti

In Osteria del Diavolo geweest? Deel je ervaringen!