“Een top restaurant waar je”
Beoordeling van Campanaro

Campanaro
Geclassificeerd als nr. 1 van 323 Restaurants in Asti
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
28 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een top restaurant waar je zonder vermelding in een gids zomaar voorbij zou lopen! Goed eten, goede vriendelijke bediening en prachtige wijnen. Kortom een aanrader!

Datum van bezoek: september 2020

20 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Verborgen parel! Als je van truffel wil genieten, is dit de plek om te ontdekken. Maar ook de tagliatelle al ragu of het konijn doen je watertanden... hier komen we volgen jaar terug!

Datum van bezoek: augustus 2020
3 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Vooraf de ravioli met konijn gehad en de verse truffel werd aan tafel op het gerecht geraspt. Daarna heerlijk stoofvlees gehad. Vriendelijk personeel en zeker een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2020
23 juli 2020 beoordeeld

Het restaurant loop je makkelijk voorbij en is daarom echt een aanrader. Het eten is voortreffelijk en de keuken laat fantastische lokale gerechten zien met een mooie wijnkaart. De bediening is vriendelijk en spreekt vloeiend engels. Wel reserveren want is snel vol. (ook vaak met locals~)

Datum van bezoek: juli 2020
20 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier op een dinsdagavond gegeten, tussen de locals. Top service met geduldige en meertalige ober die het menu met ons overliep in het Frans (of Engels als we wilden). Ook zeer goeie wijnkenner. Het eten was voortreffelijk voor een zeer goeie prijs. We komen zeker terug als we in Asti zijn! Dank aan het restaurant om ons een mooie avond te bezorgen!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Campanaro bekeken, bekeken ook

In Campanaro geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.