“Heerlijke Italiaanse lunch!”

Keukens: Italiaans
Wijk: Brera
Wijk: Brera
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een lekkere lunch zeker hier even langs gaan. Mooie zaak, een lust voor het oog, met heerlijke verse (lokale) producten.

Laat de wijn ook eens zitten en kies voor een van de smakelijke lokale biertjes!

Datum van bezoek: mei 2018

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tent om wat lekkere hapjes te eten onder het genot van een wijntje of speciaalbiertje. Vleeswaren en kaas worden vers gesneden. Erg lekker.

Datum van bezoek: mei 2018
7 november 2017 beoordeeld

Door tripadvisor vonden we deze locatie. We namen de lunch (15€ p.p.) en een flesje wijn (17€). De hoeveelheden kaas als vlees waren zeer rijkelijk, we hadden zelfs over. De wijn was ook zeer lekker, je kan ze gewoon kiezen want de flessen staan overal in de zaak. Een dikke aanrader!!

Datum van bezoek: november 2017
4 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In een kleine volle zaak, gekozen voor een plank met snijwaren en een glas wijn. Geserveerd met brood. De kwaliteit van de producten waren prima en was voor 2 personen meer dan voldoende. Je zit op houten stoeltjes of krukjes en in de kelder tussen vele flessen wijn. Een aanrader voor de lunch.

Datum van bezoek: oktober 2017
30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenlijk wilden we lunchen bij het naastgelegen Michelin restaurant maar omdat we daar onaardig weggestuurd werden ( men wilde niet de moeite nemen om van 2 tweepersoonstafels een vierpersoonstafel te maken...) doken we hier op het terras. Wat een geluk bleek dat te zijn! We genoten enorm van een grote plank vol met heerlijke kaas- en vleeswaren en bruschetta met heerlijke smeersels, zoals je dat vaak in Toscane ziet. Je bepaalt zelf of je 5, 10 of 15 euro per persoon uitgeeft. Wij kozen voor 10 euro pp en dat was een goede keuze! Er is een grote keuze uit lekkere wijnen per glas in alle prijscategorieën. Ook serveren ze diverse heerlijke broodjes. Kortom, een aanrader voor een heerlijke lunch of een licht diner.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die La Prosciutteria Milano Brera bekeken, bekeken ook

In La Prosciutteria Milano Brera geweest? Deel je ervaringen!