Beoordeeld op 9 december 2016

Pluspunten: Vriendelijk en behulpzaam onthaal bij aankomst, ruime en nette kamers, goed ontbijt.
Gelegen vlakbij een metrostation.
Wij hebben een aangenaam verblijf gehad op 1 minpuntje na

Minpunten: De man aan het onthaal na 22.00u was zeer nors en onbeleefd, hij leek eerder op een buitenwipper van een gore nachtclub.
De laatste avond, na 23.00u was er zeer veel lawaai op de gang. De ochtend daarop om 6.00u hetzelfde verhaal. Bij aankomst in de eetzaal bleek er een bus met Russische toeristen te zitten die verantwoordelijk waren voor al de herrie. deze hebben er ook voor gezorgd dat het gehele ontbijtbuffet geplunderd was. Dit moet voor de hoteldirectie een belangrijk aandachtspunt worden.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 6 december 2016

Prijs kwaliteit zeker aan te raden. Hotel ligt tegen Cimitero Monumentale, maar voor de rest niets speciaal te beleven. Op 100 meter bevind zich wel een metrostation die je zo naar alle hotspots kan brengen. Kamer is oké, niet meer maar zeker ook niet minder. Van de discotheek heb ik persoonlijk geen last gehad (we verbleven op het 3de). enige enorme minpunt is de klantonvriendelijkheid van de receptie tijdens de late namiddag/avond. Je bent precies lucht, wat je een ongewenst gevoel bezorgt.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 5 oktober 2016

Hotel in Chinatown dus niet in het centrum. Heel erg dicht bij de Metro en Tram (3 minuten lopen). Tja, qua hotel echt een city hotel. Beton bunker. Geen restaurant. Kleine kamer met hele kleine badkamer. Ontbijt vind ik ronduit slecht. Een Italiaans hotel wat koffie heeft wat werkelijk niet te drinken is. Personeel vriendelijk. Wifi top en en gratis. Ok, het kost weinig, dus verwacht niet teveel. Naast het hotel ligt nog een club.

Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 2 oktober 2016 via mobiele applicatie

Overdag is het personeel vriendelijk maar als je s' avonds iets vraagt aan de receptie krijg je maar een kort antwoord. Ook als je gaat melden dat je bed kapot is, is het al te veel gevraagd om een ander bed te voorzien. De hygiene is ook niet echt in orde. Bij het aankomen lagen er haren op het bed, make-up aan de lavabo, stenen te vinden in de kamer en een enorme wiet geur. Dus hebben wij dan het raam open gezet en s'avonds was de geur zo goed als verdwenen, maar de volgende dag was de geur er weer. Waarschijnlijk van de kuisvrouw. Het is wel een moderne kamer maar wat weinig opbergruimte. Het ontbijt is standaard maar lekker. En er is een metro halte rechtover het hotel. Het hotel is ook op wandelafstand van het station als je niet veel bagage meehebt. Een pluspunt is dat discotheek Byblos net naast het hotel gelegen is!

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 23 september 2016 via mobiele applicatie

Leuk hotel, beetje ver van het centrum maar met de metro ben je er in 15 minuten. Ontbijt moet je niet teveel van voorstellen, dat is gewoon karig. Bedden waren uitstekend. Verder veel waard voor je geld.

Datum van verblijf: september 2016