“Leuke verrassende plek”
Beoordeling van 10 Corso Como Cafe

10 Corso Como Cafe
Reserveren met Chope
10 Corso Como Cafe is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3.515 van 9.017 Restaurants in Milaan
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Stazione Centrale (Centraal station)
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Even lekker weg uit de stad in een “verborgen” binnentuin een hapje en drankje doen.
Lekker eten en drinken.

17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

10 corso como is een prachtig verborgen plekje met een paar prachtige design winkels. Het heeft bovendien een prachtig restaurant op een binnenplaats. Hier hebben wij heerlijk klassiek Italiaans gegeten. Goede intersexuele service . Aardig aan de prijs. Voor en hoofdgerecht voor twee met cocktail voor € 150, een aanrader

10 april 2017 beoordeeld

Is zogezegd een insiders tip maar dan enkel als je budget ver boven het doorsnee gemiddelde ligt. Nu ja, ik heb het gezien en daarbij blijft het ook.

16 juni 2015 beoordeeld

Gezellige sfeer, lekker eten, zeker buiten reserveren indien het weer het toelaat. Ook de buurt is leuk en jong.

26 oktober 2012 beoordeeld

Wij hebben heerlijk gegeten in de prachtige groene binnen tuin van dit zeer mooie restaurant. Uitstende bediening met veel vakkennis. Zeker de moeite waard om nog een keer terug te gaan.

• Sfeer

Reizigers die 10 Corso Como Cafe bekeken, bekeken ook

In 10 Corso Como Cafe geweest? Deel je ervaringen!