“Leuk restaurant”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Centro Direzionale
23 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze Hosteria gekozen omdat deze op loopafstand lag van ons hotel (NH Touring Milano). Vriendelijk ontvangst met een glaasje prosecco en amuse. Porties zijn groot en smaakvol. Prijs kwaliteit naar behoren en ik raad dit restaurant zeker aan bij mensen die op zoek zijn naar de Italiaanse keuken en niet zo zeer naar een hip restaurant!

Datum van bezoek: maart 2019

8 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze stedentrip hier gegeten. Lekkere gerechten, snelle en vriendelijke bediening. Een klein taal-misverstand wordt op een leuke manier (extra vol glas wijn en extra Limoncello) opgelost.
Absolute aanrader !

Datum van bezoek: maart 2019
27 november 2018 beoordeeld

Wij zijn twee avonden op een rij gekomen omdat wij het gewoon zo fantastisch vonden. De baas Giorgio is zo vriendelijk dat je er onmiddellijk ook blij van wordt. We zaten nog geen minuut aan tafel en hij kwam ons al meteen een glas prosecco aanbieden. Hij zei: "Elke avond is er hier wel iemand jarig in mijn restaurant." Voor de rest van de avond werden wij dus extreem in de watten gelegd en kregen we de ene verrassing na de andere. Los van de fantastische sfeer die er in het restaurant hangt, hebben wij formidabel gegeten. Aangezien wij met 6 waren en twee avonden op rij gingen, hebben we heel wat verschillende dingen van de kaart kunnen testen en geen enkel gerecht viel tegen. Persoonlijk vind ik dit het beste restaurant van Milaan! Zéker een aanrader. Je ziet trouwens ook iemand zelf de pasta maken.

Datum van bezoek: oktober 2018
7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zodra je binnen komt een heerlijk glaasje prosecco, bruschetta en broodjes. Goede kaart, erg lekker eten, vriendelijke en snelle bediening en erg goed qua prijs!

Datum van bezoek: augustus 2018
7 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was heerlijk en de bediening super aardig... laat op de avond ging om nog de muziek wat harder... gezellig!

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Osteria Fara bekeken, bekeken ook

In Osteria Fara geweest? Deel je ervaringen!