“Prima gegeten bij de Duomo”
Beoordeling van Mozzarella e Basilico

Mozzarella e Basilico
Geclassificeerd als nr. 2.178 van 9.115 Restaurants in Milaan
Keukens: Italiaans, Pizzeria
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Centro Storico
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van te voren zeiden we, we gaan niet bij de Dom eten, maar rond lunchtijd waren we bij de Dom. We kwamen bij dit restaurant uit via een zijstraat die achter de hoofdstraat ligt. We gingen met niet al te hoge verwachtingen naar binnen. De gerechten waren prima van smaak. We hadden als voorgerecht bruchetta (4 verschillende) en gevulde pompoenbloemen met kaas. De bruchetta was heerlijk de bloemen prima (iets te veel deeg). Als hoofdgerecht een salade. 1 met witlof en 1 met zalm. Beide prima. Bediening was vriendelijk en efficiënt.

8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Middelmatig... in elk opzicht.
Niet slecht maar ook geen gevoel van we komen terug.
Niet slecht gegeten.. kan beter...
Vrij vlotte bediening dat wel.
Weinig over te melden voor de rest...

22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Opzoek naar een lekker plekje om te lunchen en uitgekomen bij deze plek? Eerste instantie leken er alleen Italiaanse menu kaarten te zijn maar de ober zag al vrij snel dat we geen Italianen waren. Engelse kaart gekregen en een pizza besteld. Dit duurde vrij lang omdat ze ons waren vergeten wat jammer is. Maar uit eindelijk alles gekregen en lekker geluncht!!

29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

in hartje Milaan. de pizza's waren zeer goed. we hadden ook een tomaat met mozzarella besteld. erg leuk om te doen.
ook de pasta's vonden wij erg lekker.

10 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Oké het ziet er misschien niet fantastisch uit, maar voor een goede lunch is het een zeer goede plek. Ontzettend vriendelijke mensen, degelijk eten en goede prijzen. Goede plek voor een lunch in hartje Milaan.

Antwoord van management:Gereageerd 20 juni 2017

Geachte gebruiker,
Allereerst wil ik u bedanken voor uw opmerkingen en voor het nemen van de tijd om het met ons te delen. We zijn ons ervan bewust dat dit platform voor ons een uitstekende gelegenheid voor discussie en groei kan zijn en dat is de reden waarom we accepteren gewillig zijn woorden en zijn beoordeling hoewel niet uitstekend. We hopen meer te krijgen, dit keer belooft een nog betere ervaring.
Regards, Antonio.

Reizigers die Mozzarella e Basilico bekeken, bekeken ook

Busnago, Province of Monza and Brianza

In Mozzarella e Basilico geweest? Deel je ervaringen!